مراسم معارفه رونالدو در ورزشگاه اختصاصی النصر + عکس‌ و فیلم

مراسم رسمی معارفه کریستیانو رونالدو به‌عنوان خرید جدید النصر عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ به‌وقت تهران در ورزشگاه مرسول‌پارک ریاض برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریس رونالدو، اسطوره پرتغالی دنیای فوتبال و خرید پرسروصدا و بزرگ باشگاه النصر عربستان، شب گذشته ساعت ۱۱ با جت شخصی خود وارد ریاض، پایتخت عربستان، شد و سپس تحت تدابیر امنیتی ویژه از فرودگاه به محل اسکان در این شهر منتقل شد.

مراسم معارفه رونالدو در ورزشگاه اختصاصی النصر+عکس‌وفیلم

کریستیانو رونالدو امروز _ سه‌شنبه سیزدهم دی‌ _ ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۹:۳۰ به‌وقت ایران) مقابل هواداران بسیار زیاد النصر عربستان در ورزشگاه مرسول‌پارک شهر ریاض با تجملاتی خاص و استثنایی معارفه شد.

مراسم معارفه رونالدو در ورزشگاه اختصاصی النصر+عکس‌وفیلم

مراسم باشکوهی که در تاریخ فوتبال آسیا و شاید جهان نظیر ندارد و تمام علاقه‌مندان به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ با مهیا کردن تمام شرایط، از اسطوره پرتغالی استقبال فوق‌العاده‌ای کردند.

ویدئو و تصاویری از این مراسم به‌همراه صحبت‌های کریس رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی:

کریستیانو رونالدو در مراسم معارفه خود اظهار کرد: همان‌طور که قبلا گفتم من کارم را در اروپا انجام دادم و از باشگاه النصر متشکرم که گذاشت من در آسیا چالش جدیدم را انجام دهم. من از اروپا، آمریکا، برزیل، استرالیا و باشگاه‌های پرتغالی پیشنهادهایی داشتم، اما آسیا را قبول کردم که ذهنیت بچه‌ها و فوتبال‌دوستان به این کشور تغییر کند.

مراسم معارفه رونالدو در ورزشگاه اختصاصی النصر+عکس‌وفیلم

وی افزود: عربستان توانست قهرمان جهان را ببرد و کار بزرگی است. مربی اجازه بدهد پس‌فردا بازی می‌کنم. من رکوردهای زیادی زدم و به عربستان آمدم تا باز هم رکورد بزنم. من یک بازیکن منحصربه‌فرد هستم و آمدم اینجا که افتخار کسب کنم و بخشی از فرهنگ عربستان باشم. خانواده‌ام نیز از من حمایت کردند تا به اینجا بیایم و از انتخابم حس خوبی دارم.

مراسم معارفه رونالدو در ورزشگاه اختصاصی النصر+عکس‌وفیلم

ستاره بزرگ دنیای فوتبال اضافه کرد: من بازیکن خاصی هستم. همه رکوردها در اروپا را جابه‌جا کردم و حالا می‌خواهم اینجا این کار را انجام دهم. انتقال، انتقال خاصی است و من هم بازیکن خاصی هستم. پس همه‌چیز عادی است.

رونالدو ادامه داد: به انتخابم افتخار می‌کنم. کار من در اروپا تمام شده و همه‌چیز را برده‌ام. در بهترین باشگاه‌های دنیا بازی کرده‌ام. خوشحالم و این پایان من نیست. لیگ عربستان بسیار رقابتی است و مردم این را نمی‌دانند.

مراسم معارفه رونالدو در ورزشگاه اختصاصی النصر+عکس‌وفیلم

رودی گارسیا، سرمربی النصر، نیز گفت: او (رونالدو) یک الگوست، همه این را می‌دانند. هدف من برای کریستیانو رونالدو این است که خوشحال باشد. من می‌خواهم او از بازی با النصر و پیروزی با النصر لذت ببرد.

همچنین مصلی المعمر، رئیس باشگاه النصر، خاطرنشان کرد: کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است. امیدواریم بازیکنان از او یاد بگیرند و نگرش او را تکرار کنند.

مراسم معارفه رونالدو در ورزشگاه اختصاصی النصر+عکس‌وفیلم

سرمربی النصر افزود: کریستیانو رونالدو یک الگو برای همه است و همه‌کس او را می‌شناسند. رونالدو یک اسطوره و بهترین بازیکن دنیاست. بسیار خرسندم که در اینجا از او میزبانی می‌کنم و به او خوشامد می‌گویم. حضور او در اینجا باعث افتخار باشگاه است.

کد خبر 631216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.