۴ کشته و ۳ مجروح در تصادف زنجیره‌ای اتوبان نطنز_کاشان 

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی، علت تصادف زنجیره‌ای در اتوبان نطنز_کاشان که منجربه جان باختن چهار نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر شد را تشریح کرد. 

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۴۵ روز گذشته _دوشنبه دوازدهم دی‌ماه_ مأموران پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در اتوبان نطنز _ کاشان مطلع و بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت کاپ را و یک دستگاه کشنده اسکانیا با هم برخورد کردند، که در بر اثر شدت تصادف رخ داده سه نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محل و یک نفر دیگر در بیمارستان جان باخته و سه نفر دیگر نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان بستری شدند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بررسی دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس‌راه مشخص شد، کشنده اسکانیا به علت تغییر مسیر ناگهانی باعث برخورد وانت با گاردریل شده و خودروی سواری پژ و ۴۰۵ نیز به علت توجه نداشتن به جلو با وانت کاپ را برخورد می‌کند.

وی سوارکردن سرنشین بیش از ظرفیت خودرو، نبستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان، سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و توجه نداشتن به جلو را از مهمترین دلایلی که باعث جان باختن افراد در حوادث رانندگی می‌شود دانست و اضافه کرد: هرچند که راه و خودرو نیز در شدت تصادف مؤثر هستند، اما اگر این موارد توسط رانندگان و سرنشینان رعایت شود شاهد خسارت جانی در تصادفات نخواهیم بود.

کد خبر 631130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.