سهم مدیریت شهری در قانون هوای پاک مشخص است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سهم هر یک از دستگاه‌ها در قانون هوای پاک مشخص است و سهم مدیریت شهری نیز تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _ سه‌شنبه سیزدهم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور جلسه‌های یکصدونوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: به علت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی یکی از همکاران و نزدیکان این شهید والامقام امروز میهمان صحن علنی شورای ششم بود.

وی ادامه داد: نامگذاری معابر در دستور جلسه امروز قرار داشت و طبق دستور العمل جدید یکی از اعضای شورا گزارش حسابرسی را بر اساس موضوع کمیسیون ماده ۵ مورد بررسی قرار داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص سهم مدیریت شهری در موضوع مقابله با آلودگی هوا و اظهار نظر افراد مختلف در رسانه‌ها گفت: کسانی که این موضوع را مطرح می‌کنند باید نگاهی به قانون هوای پاک داشته باشند. سهم هر یک از دستگاه‌ها در این قانون مشخص است و سهم مدیریت شهری نیز مشخص شده است. افرادی که اظهار نظر می‌کنند اگر انصاف دارند و اظهار نظر آنها و نگاهشان آلوده به مسائل سیاسی نباشد و تخصصی باشد و از سوی دیگر هم به قانون هوای پاک نگاهی بیندازند، می‌توانند در مورد سهم مدیریت شهری صحبت کنند.

وی تصریح کرد: نظارت در اجرای این قانون در سازمان‌ها توسط سازمان حفاظت محیط زیست باید انجام می‌شد زیرا مسائلی که امروز با آن مواجه هستیم یک شبه اتفاق نیفتاده است؛ باید ترک فعل‌هایی که در گذشته انجام شده است، پیگیری شود.

چمران خاطرنشان کرد: محیط زیست باید بر اجرای قانون هوای پاک نظارت و پیگیری داشته باشد و مدیریت شهری نیز باید مطالبه‌گر باشد و مدیریت شهری نیز برای تأمین اتوبوس اقدام کند. معاینه فنی و جنگل کاری‌های اطراف تهران بر عهده مدیریت شهری است که بیش از وعده‌ها و پیش بینی‌ها این اقدامات انجام شده است.

کد خبر 631086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.