تسریع در اجرای عقب‌ماندگی‌های پروژه فاضلاب شهری

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: مسئولان پروژه فاضلاب شهری نسبت به ترمیم‌ آسفالت‌های این پروژه اقدام کنند تا ضمن تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان مانعی در انجام امور عمرانی شهرداری ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن خدامی‌پور امروز _سه‌شنبه سیزدهم دی‌_ در جلسه بررسی تعرفه‌های پیشنهادی سال ۱۴۰۲ عوارض شهرداری سیرجان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و معاونان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: برخی تعرفه‌های پیشنهادی سال ۱۴۰۲ عوارض شهرداری سیرجان توسط کمیسیون بودجه و اعضای آن تعیین شد.

وی افزود: تعرفه‌های پیشنهادی شامل عوارض بهای خدمات و منابع درآمدی، بهای خدمات شهری درآمدهای عمومی، ساختمانی، عوارض سازمان‌های وابسته به شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: شهرداری این شهر در تعیین تعرفه‌های انواع عوارض، منابع و درآمد شهرداری و توان اقتصادی شهروندان را مدنظر قرار داده است، زیرا عوارض دریافتی شهرداری از شهروندان صرف خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است این تعرفه‌ها پس از بررسی و تصویب در شورای اسلامی شهر جهت اجرا در سال ۱۴۰۲ به شهرداری اعلام شود.

خدامی‌پور با اشاره به عملیات پروژه فاضلاب شهری، گفت: تا زمانی که این پروژه در بعضی خیابان‌های شهر از جمله ابوریحان اجرا نشود، ارائه خدماتی همچون آسفالت، جدول‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی توسط شهرداری امکان‌پذیر نیست و ارائه عملیات خدمت‌رسانی شهرداری با مشکل مواجه است.

وی تاکید کرد: از مسئولان این پروژه می‌خواهیم عقب‌ماندگی‌ها در زمینه ترمیم‌های آسفالت را هرچه سریع‌تر و با کیفیت مناسب انجام دهند تا علاوه بر تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان، مانعی در انجام امور عمرانی شهرداری ایجاد نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان ضمن قدردانی از سازمان عمران شهرداری به دلیل پیشبرد عملیات آسفالت معابر شهری به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار گفت: گرچه هنوز تا وضعیت مطلوب زیاد فاصله داریم، اما امیدواریم با تلاش بیشتر در این زمینه به وضعیت دلخواه برسیم.

کد خبر 631078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.