خیابان‌های هیچرود نونوار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود از در نظر گرفتن اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای اجرای نهضت آسفالت در معابر این شهر تا نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

مهدی طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طول سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در سطح شهر برای زیرسازی، روکش و آسفالت هزینه شده است که مهمترین پروژه تا نوروز امسال آسفالت، زیرسازی و آسفالت محور اصلی شهر و پروژه پیاده‌روسازی است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۵ واحد تجاری در محور اصلی شهر هچیرود (مرکز شهر) و نیز محله دوجمان در سال جاری و با هزینه ۶۲ میلیارد تومان تملک شده است که این امر در طول تأسیس شهر هچیرود بی‌سابقه است و این نهضت ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه‌های شهر اجرای پیاده‌روسازی و ساماندهی محور اصلی هچیرود است، افزود: چهار پروژه امام خمینی (ره) جنوبی، امام خمینی (ره) شمالی، امام رضا (ع) شمالی و امام رضا (ع) جنوبی با قراردادی بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان با قرارداد دو ساله در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های ساحلی موج دوجمان، نگین هچیرود و ساحل آرام کیاکلا با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در دست اجرا است.

طالبی ادامه داد: قرارداد ۱۰ ساله پیاده‌راه جنگلی جیزکوتی به طول سه کیلومتر با اداره کل آب منطقه‌ای استان مازندران به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است.

کد خبر 631053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.