آغاز دیوارکشی محوطه جدید الحاقی اوحدیه

شهردار مراغه گفت: شهرداری در راستای توسعه اوحدیه دیوارکشی محوطه جدید الحاقی را آغاز کرده است.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تداوم اجرای طرح جانمایی و نصب تابلوها، علائم هشداردهنده، راهنمایی و رانندگی و ترافیکی جدید در سطح شهر با تلاش واحد فنی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری خبر داد.

وی افزود: طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی به منظور ارتقای سطح ایمنی در بخش راهنمایی و رانندگی، تسهیل در تردد معابر و ارتقای جلوه بصری سیما و منظر شهری انجام می‌شود.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: علاوه بر جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در معابر سطح شهر، تابلوهایی که به واسطه شرایط جوی و به مرور زمان فرسوده می‌شود نیز تعویض خواهد شد.

مقتومی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، وجود علائم و تابلوهای هشدار دهنده در سطح معابر سطح شهر بوده و این اقدامات به طور مستمر در سطح شهر در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در این طرح تجهیز و نصب علائم ترافیکی جدید از جمله تابلوها و علائم هشداردهنده انجام شد.

شهردار مراغه از اتمام عملیات تسطیح و شن‌ریزی اوحدیه خبر داد و گفت: پیرو کلنگ‌زنی طرح توسعه اوحدیه که توسط وزیر میراث فرهنگی در اردیبهشت سال جاری انجام شد، با توجه به انجام آزادسازی‌ها عملیات تسطیح و شن‌ریزی محوطه الحاقی توسط شهرداری انجام شد.

مقتومی افزود: با اتمام عملیات تسطیح و شن‌ریزی محوطه الحاقی، پروژه زیرسازی به منظور دیوارکشی این محوطه توسط شهرداری مراغه آغاز شده است.

کد خبر 630996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.