ساماندهی پل‌های ورودی خیابان فردوس

شهردار زرند گفت: با توجه به آبگیر بودن جوی‌های مسیر خیابان فردوس، پل‌های ورودی معابر فرعی منتهی به این خیابان جمع‌آوری و ساماندهی می‌شود.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ساماندهی پل‌های ورودی معابر فرعی خیابان فردوس خبر داد و اظهار کرد: یکی از اهداف جمع‌آوری پل‌ها شکستگی و مسدود شدن بخش‌هایی از آن است، با توجه به آبگیر بودن جوی‌های مسیر خیابان فردوس تلاش داریم پل‌های مسدود را جمع‌آوری و ساماندهی کنیم.

وی افزود: جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی در مسیر صحیح به منظور پیشگیری از بحران‌های احتمالی جزو مهمترین اقدامات شهرداری است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: جمع‌آوری این پل‌ها در راستای انتقال صحیح آب‌های ناشی از بارندگی است و امیدواریم با اجرای فعالیت‌های عمرانی در سطح خیابان فردوس شاهد کاهش آب‌گرفتگی معابر باشیم.

ضیاءالدینی از آغاز عملیات نصب پایه‌های روشنایی بوستان فجر خبر داد و تاکید کرد: مناسب‌سازی روشنایی بوستان‌های سطح شهر و نصب پایه‌های چراغ در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف افزایش تأمین روشنایی و رضایت‌مندی شهروندان در حال انجام است، ادامه داد: بیش از ۳۲ پایه چراغ روشنایی در این بوستان نصب خواهد شد.

شهردار زرند تصریح کرد: طرح بازنگری و اصلاح سیستم روشنایی بوستان‌ها و فضاهای شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد و با اولویت مناطق انجام می‌شود، به زودی بوستان شهدای مدافع حرم نیز روشن خواهد شد.

ضیاء‌الدینی از عملیات ساماندهی و فرش موزائیک پیاده‌روهای میدان دانشگاه خبر داد و اضافه کرد: یکی از معیارهای بسیار مهم در بحث طراحی شهری، افزایش زیبایی منظر و میدان‌های شهر است.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط، آرامش و لطافت روحی شهروندان از طریق زیباسازی شهری انجام خواهد شد، اظهار کرد: افزایش، حفظ سیمای بصری و اصلاح و بهبود خلاقانه مبلمان شهری یکی از عوامل مهم در کسب رضایت شهروندان است.

شهردار زرند افزود: انتظار شهروندان از شهرداری زیباسازی نماهای شهری و میدان‌ها است و باید با اعمال برنامه‌ریزی‌های اصولی این امر را محقق کنیم.

ضیاء‌الدینی با اشاره به فرش موزائیک میدان دانشگاه، تاکید کرد: بیش از دو هزار مترمربع از فضای این میدان با موزائیک‌های زیبا ساماندهی و بهسازی خواهد شد.

کد خبر 630995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.