مدیران ناکارآمد استعفا دهند

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر اردبیل با تاکید بر اینکه مدیران ناکارآمد باید استعفا دهند، گفت: از مجمع ایثارگران درخواست دارم از وزیران و مسئولان کشوری و استانی بخواهند مدیرانی را پای کار بیاورند که به صورت شبانه‌روزی برای رفع مشکلات این کشور تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرمحمد سیدهاشمی امروز _سه‌شنبه سیزدهم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست مشترک با اعضای مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل با بیان اینکه همواره مدیون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و جانبازان هستیم، اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین که سفارش و تاکید رهبری و یک ضرورت است، تک‌تک نهادها وظیفه دارند عملکرد و اقدامات دولت را تبیین کنند، بزرگترین مشکل دولت در حال حاضر تبیین نکردن عملکردها برای مردم است.

وی گفت: حاصل جنگ شناختی در جامعه نفاق و اختلاف است که کشور را تهدید می‌کند و این جنگ باید هشداری برای تمام مدیران باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: در زمان تشکیل دولت سیزدهم به‌نام دولت مردمی، اکثر جامعه ایثارگری از این دولت استقبال و حمایت کردند، چنانچه ضعفی در آن دیده شود کل جامعه زیر سوال می‌رود، از این‌رو بزرگترین ایثار در سطح ملی و محلی استعفای مدیران ناکارآمدی است که در رأس کار قرار دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیاز به مدیرانی با تفکر گشایشی داریم، ادامه داد: از مجمع ایثارگران درخواست دارم از وزیران و مسئولان کشوری و استانی بخواهند مدیرانی را پای کار بیاورند که به صورت شبانه‌روزی برای رفع مشکلات این کشور تلاش کنند.

سیدهاشمی اضافه کرد: در حوزه فرهنگ نیز که دغدغه مجمع ایثارگران است، شورا و شهرداری اردبیل بودجه مناسبی به میزان دو برابر سال گذشته در نظر گرفته است که نشان می‌دهد مدیریت شهری ششم پای کار است، البته برای اجرای برنامه‌های فرهنگی نیازمند بهره‌مندی از رهنمودهای ارزشمند مجمع ایثارگران هستیم و برای برگزاری برنامه‌های مشارکتی آمادگی لازم را داریم.

قدردان تلاش برای حفظ ارزش‌ها هستیم

سلامت صفری، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز افتخار می‌کنم در شورای اسلامی شهر میزبان هم‌رزمان، هم‌سنگران و شاگردان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستم، اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال است که در سنگر خدمت کنار فرماندهان سپاه این مرز و بوم و هم‌رزمان خود هستیم و از این پس نیز برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در شورای اسلامی شهر اردبیل برای حفظ عدالت و صیانت از بیت‌المال پیگیر موضوع مبارزه با فساد اداری به‌صورت سیستمی هستیم، ادامه داد: ارتقای سطح خدمات به صورت زیرساختی به مردم برای شورا در اولویت است و در آینده‌ای نزدیک نتیجه این اقدامات برای شهروندان مشخص خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: به مردم قول داده‌ایم و با شهدا پیمان بسته‌ایم تا از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت کنیم و قدردان تلاش‌ برای حفظ ارزش‌ها هستیم.

کد خبر 630990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.