هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور شد

ایوب بهتاج، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور تبریز، در نامه‌ای به هیئت‌مدیره از سمت خود استعفا داد و هوشنگ نصیرزاده جانشین وی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هیئت‌مدیره شرکت فرهنگی‌، ورزشی و اقتصادی تراکتور در جلسه ماهانه امروز _ دوشنبه دوازدهم دی _ که در دفتر تهران منعقد شد، علاوه بر مصوبات مرتبط با باشگاه و تاکید بر ضرورت تقویت تیم در نیم‌فصل، پیرو استعفای ایوب بهتاج از سمت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه، با تشکر از زحمات و تلاش‌های وی طی مدت سرپرستی، هوشنگ نصیرزاده را به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره باشگاه تراکتور انتخاب کرد.

نصیرزاده کارشناس مدیریت دولتی و کارشناس ارشد حقوق بین‌المللی و دارای سوابق مدیرعاملی در باشگاه‌های گسترش فولاد و ماشین‌سازی و همچنین معاونت ورزشی باشگاه تراکتور بوده و هم‌اکنون رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون و عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران است.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور شد!

بر اساس مصوبه هیئت‌مدیره تراکتور، مدیرعامل جدید باشگاه ماموریت یافت تا ضمن تامین نظرات کادر فنی، بازیکنان مدنظر را در راستای تقویت تیم مشخص کند و در این زمینه اهتمام ورزد.

گفتنی است ایوب بهتاج، سرپرست مدیرعاملی تراکتور، امروز با ارسال نامه‌ای به مالک و هیئت‌مدیره باشگاه از سرپرستی مدیرعاملی باشگاه تراکتور استعفا داده بود. بهتاج در روزهای اخیر برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری ثبت‌نام کرده بود.

کد خبر 630983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.