شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر ایمان و اخلاص بود

امام‌جمعه خوراسگان گفت: امروز عده‌ای در منطقه باید به‌یاد بیاورند که حیثیت خود و کشور خویش را مدیون جهادگری‌های شهید سلیمانی هستند. ما نیز وظیفه داریم اجازه فراموشی مکتب و راه شهید سلیمانی را در جامعه ندهیم.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ربانی شامگاه امروز _ دوشنبه دوازدهم دی _ در ویژه‌برنامه گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها که در فرهنگسرای کوثر منطقه ۱۵ شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بهترین و والاترین تعابیر را در توصیف شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند.

وی ابراز کرد: مهم‌ترین و شاخص‌ترین خصیصه‌ای که رهبر معظم انقلاب درباره شهید سردار دل‌ها یاد کردند، خلوص و ایمان آن فرمانده بود. پس از مراسم تشییع امام راحل، هیچ مراسمی در تاریخ ایران چون تشییع شهید سلیمانی به این عظمت نبوده است و این عزت و محبوبیت مردمی برخاسته از این شاخصه ایمان است.

امام‌جمعه خوراسگان با اشاره به اینکه شجاعت، بصیرت و ولایتمداری، از دیگر شاخصه‌های شهید سلیمانی بود، گفت: اما خلوص و کسب رضای خدا در قله خصایص آن شهید است. همچنین شهید سلیمانی با درایتی که داشت جبهه مقاومت اسلامی را تشکیل داد و تقویت کرد و امروز دنیای اسلام به پاس مجاهدت آن شهید در منطقه مدیون است.

وی تاکید کرد: امروز عده‌ای در منطقه باید به‌یاد بیاورند که حیثیت خود را مدیون جهادگری‌های شهید سلیمانی هستند. ما نیز وظیفه داریم که اجازه فراموشی مکتب و راه شهید سلیمانی را در جامعه ندهیم و تلاش کنیم که خصایص آن شهید و شهدای مدافع حرم در جامعه نهادینه شود.

کد خبر 630943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.