خداحافظی مردم برزیل با «پله» برای همیشه + عکس

مراسم خداحافظی با «پله»، اسطوره فوتبال دنیا و فاتح سه جام‌جهانی، قرار است از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی در برزیل آغاز شود و به‌مدت ۲۴ ساعت ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تابوت حامل پیکر ادسون آرانتس دوناسیمنتو ملقب به «پله»، ساعت چهار صبح _ دوشنبه دوم ژانویه ۲۰۲۳ _ در میان اسکورت پلیس و آتش‌نشانی در شرایطی وارد ورزشگاه اف.‌سی سانتوس شد که هواداران زیادی از ساعت‌ها قبل با در دست داشتن پرچم‌های بزرگ منقش به تصویر پله، در ورودی این ورزشگاه تجمع کرده بودند.

رسانه‌های برزیلی گزارش دادند که بر اساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته، قرار است تابوت اسطوره فوتبال برزیل در مرکز ورزشگاه قرار داده شود تا هواداران و فوتبال‌دوستان برزیلی فرصت خداحافظی با او را داشته باشند.

خداحافظی مردم برزیل با «پله» برای همیشه+عکس

طبق اعلام باشگاه اف.‌سی سانتوس که پله از سال ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۴ در آن توپ می‌زد، تابوت اسطوره فوتبال برزیل در مرکز زمین چمن این ورزشگاه قرار داده شده است. ۸۰ صندلی در اطراف تابوت برای خانواده و دوستان پله در نظر گرفته شده و هواداران نیز در یک صف منظم از فاصله پنج‌متری فرصت خداحافظی با این اسطوره برزیلی را خواهند داشت.
لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس‌جمهور جدید برزیل، نیز در این مراسم حضور خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، مراسم خداحافظی با «پله»، اسطوره فوتبال دنیا و فاتح سه جام‌جهانی، قرار است از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی آغاز شود و به‌مدت ۲۴ ساعت ادامه داشته باشد.

خداحافظی مردم برزیل با «پله» برای همیشه+عکس

کد خبر 630925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.