جهانبخش در تیررس بشیکتاش ترکیه + عکس

باشگاه بشیکتاش ترکیه برای جذب علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند، اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی از چند روز گذشته رسما باز شده است و باشگاه‌ها به‌دنبال جذب بازیکنان مدنظر خود هستند. علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند، نیز یکی از گزینه‌های چند باشگاه به‌شمار می‌رود و بیشتر از چهار باشگاه جهانبخش را هدف نقل‌وانتقالات خود قرار داده‌اند.

نشریه «فوتومچ» ترکیه در جدیدترین خبر اعلام کرد که شرایط نامناسب «انکودو» و «ردموند»، بازیکنان کامرونی و انگلیسی بشیکتاش، باعث شده تا مدیران این باشگاه به‌سمت جذب یک وینگر جدید سوق داده شوند و گزینه جدیدی وارد فهرست این باشگاه شده است.

جهانبخش در تیررس بشیکتاش ترکیه+عکس

بر اساس این گزارش، کازانجی، مدیر ورزشی بشیکتاش، جهانبخش ۲۹ساله را به سنول گونش پیشنهاد کرده است. سنول گونش برای تصمیم‌گیری در این‌باره وقت خواسته و از استعدادیاب‌ها و آنالیزورهایش خواسته است تا گزارشی از جهانبخش تهیه کنند.

پیش‌تر مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش اعلام کرده بود وی به‌غیر از باشگاه پاناتینایکوس یونان از بوندسلیگا و لیگ MLS آمریکا هم پیشنهاد دارد که حالا بشیکتاش نیز به جمع مشتریان جهانبخش اضافه شده است. گفتنی است قیمت علیرضا جهانبخش پس از جام‌جهانی ۲۰۲۲ کاهش یافته و به ۳ میلیون یورو رسیده است.

کد خبر 630892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.