فضاسازی شهر سمنان به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از فضاسازی این شهر به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فضاسازی در سطح شهر سمنان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره و از جان گذشتگی‌های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دفاع از اسلام و میهن اسلامی انجام شده است.

وی افزود: در همین راستا ۱۰۰ عدد پرچم به متراژ ۳۰۰ متر مربع در میادین کوثر، سعدی، امام خمینی (ره)، نماز و بلوار قائم توسط عوامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان نصب شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: بسیاری از موفقیت‌های کشور به برکت مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار بزرگ اسلام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست آمده است.

نجم اضافه کرد: شهید سلیمانی یک مکتب، فرهنگ و راه نجات بخشی است که با پیروی از آیات قرآن کریم و تکیه به سیره اهل بیت (ع) و تبعیت از ولایت به یک الگو و مکتب تبدیل شده است.

وی گفت: تبیین مهمترین ویژگی‌های شهید سلیمانی از جمله شجاعت، اخلاص، مسئولیت‌پذیری، عقلانیت و صداقت برای نسل جوان و نوجوان باید به‌گونه‌ای باشد که بتوانند از این الگوی برجسته به خوبی الگوبرداری کنند و ادامه دهنده راه و سیره شهید سلیمانی باشند.

کد خبر 630875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.