عزیزی‌پور: اسکواش را تبدیل به یک صنعت می‌کنیم/ بازگشت پدل به اسکواش را پیگیری خواهم کرد

رئیس جدید فدراسیون اسکواش گفت: بیشترین توان خود را می‌خواهیم بر تبدیل اسکوآش به یک صنعت بگذاریم.

به گزارش ایمنا، امیر عزیزی‌پور امروز _دوشنبه دوازدهم دی‌ماه_ پس از پیروزی در انتخابات ریاست فدراسیون اسکواش در جمع خبرنگاران درباره اهداف و برنامه‌هایش اظهار کرد: بیشترین توان خود را می‌خواهیم بر تبدیل اسکواش به یک صنعت بگذاریم.

با توجه به این مسئله که بحث مالی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، در اعزام‌ها امیدواریم که در این راه پیروز باشیم و چرخه‌ای نیز ایجاد کنیم تا درآمدزایی هم انجام شود.

از طرفی در اعزام‌ها نیز مشکل داریم و برنامه ما این است که با افزایش میزبانی‌ها این مشکل را حل کنیم و برای کشور نیز درآمدزایی توسط دلار انجام دهیم. پروتکل‌هایی برای میزبانی اردوها و مسابقات نیاز است که باید رعایت شود و این مسئله نیازمند کمک همه افراد است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما این است که با تیم‌های بزرگ صحبت کنیم زیرا اسکواش می‌تواند با هزینه خیلی کم در کنار آن‌ها تأثیر بسیار بالایی داشته باشد. با رئیس سازمان لیگ جلسه‌ای در این باره خواهیم داشت و یکی از مصادیق پیش‌روی به سمت صنعت اسکواش همین بخش است.

رئیس جدید فدراسیون اسکواش درباره تأیید صلاحیت و پیروزی او در انتخابات عنوان کرد: هرچه خدا بخواهد همان می‌شود و او همیشه همراه ما بوده است و امیدوارم که در آینده هم همراه ما باشد. حالا زمان این است که رو به جلو نگاه کنیم زیرا دل بستن به گذشته سرعت ما را کم می‌کند و ما قرار بر پیشرفت داریم. تأیید صلاحیت لحظه آخری من نیز به گذشته مربوط می‌شود و به آن برنمی‌گردیم. به دنبال رقم زدن اتفاقات خوب در آینده هستیم و به مسائل پشت سر، توجهی نمی‌کنیم.

عزیزی‌پور درخصوص جداسازی رشته پدل گفت: ما باید با مقامات بالاتر درباره جداسازی پدل و پیوستن به تنیس صحبت کنیم و دلایل آن را مطلع شویم. پدل به عنوان یک زیر مجموعه می‌تواند در فدراسیون باشد اما ما هم زیر مجموعه وزارت ورزش هستیم و باید دلایل آن‌ها را بدانیم. با توجه به اینکه جداسازی پدل در زمان سرپرستی انجام شده، به عنوان رئیس منتخب قطعاً این مسئله را پیگیری خواهم کرد.

کد خبر 630874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.