رادارهای فعال سیتی و یووه برای انتقال فاتی

ستاره جوان تیم بارسلونا پس از دست‌وپنجه نرم کردن با چندین مصدومیت، احتمالاً مجبور به تغییر تیم خود شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو، ستاره جوان و ۲۰ ساله باشگاه بارسلونا جایگاه خود را در ترکیب آبی‌واناری‌ها از دست داده و می‌خواهد هر چه سریع‌تر به یک تیم جدید برای بازی کردن منتقل شود.

منچسترسیتی در رقابت برای جذب «آن‌سو فاتی» مهاجم بارسلونا، از یوونتوس جلوتر است و می‌خواهد مهاجم جوان اسپانیایی را به خدمت بگیرد. فاتی در ماه‌های اخیر و زیر نظر ژاوی نتوانسته نمایش خوبی داشته باشد و به ترکیب اصلی تیمش راه پیدا کند.

علی‌رغم تلاش‌های مکرر فاتی برای بازگشت به ترکیب اصلی بارسلونا پس از رهایی از مصدومیت، وی از ۲۱ بازی در تمام رقابت‌ها در این فصل تنها در ۶ مسابقه به عنوان بازیکن ترکیب اصلی به میدان رفته است.

دو سال پیش و پس از جدایی مسی، بسیاری از هواداران بارسلونا اطمینان داشتند که فاتی می‌تواند جای ستاره آرژانتینی را در ترکیب بگیرد و حتی شماره ۱۰ نیز به وی داده شد. با این حال، مصدومیت‌های متعدد فوتبال فاتی در بارسلونا را تحت‌الشعاع قرار داد.

آن‌سو فاتی تاکنون درمجموع ۷۹ بار برای غول کاتالان به میدان رفته و ۲۲ گل به ثمر رسانده است. او ۹ پاس گل نیز داده تا در طی مدت حضورش در اسپانیا، مورد توجه باشگاه‌های سطح اول اروپا قرار گیرد.

باشگاه‌های منچستر سیتی و یوونتوس هر دو مدتی است که پیشرفت فاتی در بارسلونا را زیر نظر داشته‌اند و آماده هستند تا برای امضای او در سال ۲۰۲۳ رقابت کنند. با این حال، مشکلات مالی اخیر باشگاه یوونتوس نشان می‌دهد که غول ایتالیایی توان رقابت مالی با سیتی را ندارد و احتمالاً پپ گواردیولا در تعقیب مهاجم با استعداد اسپانیایی برتری دست بالاتر را داشته باشد.

بارسلونا برای ستاره جوان خود ۷۰ میلیون یورو (۶۱.۹ میلیون پوند) می‌خواهد و درحال‌حاضر تصور می‌شود که تنها منچسترسیتی قادر به پرداخت این مبلغ باشد.

فیل فودن، جک گریلیش، ریاض محرز، برناردو سیلوا، جولیان آلوارز و کول پالمر همگی از ارلینگ برات هالند در خط حمله در این فصل حمایت کرده‌اند، درحالی‌که کوین دی بروینه نیز در نقش مهمی در بازی تهاجمی منچسترسیتی بازی کرده است و فاتی به خوبی می‌داند که با رفتن به انگلستان، کار ساده‌ای برای اثبات خودش نخواهد داشت.

با این وجود در باشگاه یوونتوس، رقابت برای به دست آوردن جایگاه در ترکیب اصلی ساده‌تر است. درحال‌حاضر دوشان ولاهوویچ، مویزه کین، فدریکو کیه‌زا و آن خل دی ماریا مهره‌های اصلی تیم متمول ایتالیایی هستند.

کد خبر 630830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.