امباپه خواستار جذب هم‌وطن خود به پی‌اس‌جی شد

ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد هم‌وطنش را به باشگاه فرانسوی بیاورد و معتقد است که بازیکن بارسلونا، جایگاه خوبی در پی‌اس‌جی خواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس‌مول، «کیلیان امباپه» مهاجم پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌مند است که «عثمان دمبله» مهاجم بارسلونا را به این باشگاه بیاورد.

بازیکن ۲۵ ساله باشگاه بارسلونا در تابستان ماه‌های پایانی قراردادش با تیم اسپانیایی را سپری کرد اما خیلی زود با تمدید دو ساله موافقت کرد. دمبله اکنون وارد ۱۸ ماه پایانی قراردادش با بارسا شده و ظاهراً از باشگاهش در خواست کرده تا در صورت رسیدن پیشنهاد اجازه جدایی او را بدهد.

درواقع باشگاه بارسلونا در ژانویه گذشته تلاش کرد دمبله را مجبور به ترک باشگاه کند و انتظار می‌رفت او در اواسط فصل به پی‌اس‌جی منتقل شود، با این حال، این انتقال نهایی نشد.

چلسی و منچستریونایتد دیگر باشگاه‌هایی هستند که به جذب بازیکن سابق بروسیا دورتموند علاقه دارند، اما گفته می‌شود که غول‌های انگلیسی اکنون از این رقابت کنار رفته‌اند و دمبله مشتری جدی جدیدی ندارد.

امباپه و دمبله رابطه قوی در اردوی فرانسه ایجاد کرده‌اند و ستاره تیم پاری سن ژرمن معتقد است که به خدمت گرفتن دمبله از بارسا می‌تواند خرید خوبی برای تیم متمول فرانسوی باشد. دمبله یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی فرانسه در طول جام جهانی بود و در هفت بازی دو بار نیز گلزنی کرد.

اکنون ژاوی، سرمربی بارسلونا از حضور دمبله در بارسلون خوشحال است. این سرمربی اسپانیایی پیش از این با تمجید از دمبله گفته بود که در عمرش وینگری به خوبی او ندیده است. با توجه به وضعیت قرارداد دمبله می‌توان انتظار داشت که این بازیکن در پنجره فعلی باشگاه کنونی خود را ترک کند.

بارسا می‌داند که برای کسب درآمد از دمبله باید هر چه سریع‌تر او را به فروش برساند، در غیر این صورت با ریسک از دست دادن رایگان وی مواجه خواهد شد.

بازیکن فرانسوی در این فصل برای بارسلونا ۵ گل زده و ۷ پاس گل ارسال کرده است. او در ۲۱ بازی در تمام رقابت‌ها به میدان رفته و فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ را نیز با ۱۳ پاس گل در لالیگا به پایان رساند.

کد خبر 630814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.