تیم‌های والیبال و فوتسال بانوان شهرستان فارسان حمایت شوند

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: حمایت از تیم‌های والیبال و فوتسال بانوان در شهرستان فارسان باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد هاشمی امروز _دوشنبه دوازدهم دی‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مباحث دینی و اعتقادی بیشتر در شهرها آموزش داده می‌شود و روستاها به غفلت سپرده شدند.

وی افزود: وجود فضای مجازی و نبود آموزش‌های دینی لازم منجر به این شده که معضلاتی از سمت روستاها به شهرها وارد شود که غیرقابل جبران است.

عضو شورای اسلامی شهر باباحیدر تصریح کرد: شوراهای اسلامی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و به نوعی جایگاه چانه‌زنی و رایزنی دارند که در این میان باید مسئولان اجرایی به مطالبات شوراهای اسلامی بیشتر رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از تیم‌های والیبال و فوتسال بانوان در شهرستان فارسان، تکمیل سالن بوکس جونقان و باباحیدر همچنین سالن تیراندازی فارسان باید در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: تکمیل استخر شنای جونقان، باباحیدر و میدان ساحلی بازان چلیچه، تکمیل سالن ورزشی پردنجان، ده‌چشمه، فیل‌آباد، روستای هیرگان، محله کمال‌الدین فارسان با توجه به پیشرفت ۷۰ درصدی آنها و تکمیل میدان چمن عیسی‌آباد و حصارکشی مجتمع ورزشی فارسان از ضروریات است.

هاشمی با تاکید به موضوع تکمیل، تعمیر و نگهداری سالن‌های ورزشی آموزش‌وپرورش، تصریح کرد: با همت آموزش‌وپرورش و با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان باید ظرفیت نوجوانان و جوانان شهرستان‌ها در حوزه‌های ورزشی مختلف شناسایی و تقویت شود تا در آینده شاهد نشاط اجتماعی بیشتر باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان چهارمحال‌وبختیاری و آمار بالای تصادفات به خصوص در فصول سرد سال، تبدیل چهار خطه شهرکرد – فارسان به شش خطه و تأمین ماشین‌آلات راهداری و راهسازی در این محور باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: طرح جامع شهر باباحیدر از حدود ۲۵ سال پیش تاکنون بازنگری شده است، اما بیش از ۸۰ درصد کوچه این شهر بیشتر در زمینه عقب‌نشینی مشکل جدی وجود دارد، همچنین در محور باباحیدر- فیل‌آباد با وجود رایزنی‌های شورای اسلامی شهر باباحیدر با مالکان زمین‌های کشاورزی در محدود پیچ خطرناک و معروف (پیچ مرگ) و آزادسازی آن بدون هیچ چشم‌داشتی توسط کشاورزان، بازهم نیمه‌کاره رها شده است و حتی اداره راه مسیل آب کشاورزی آنها را اصلاح نکرده که باعث نارضایتی و شکایت کشاورزان شده است.

کد خبر 630799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.