احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی مرکز بروجن تصویب شد

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مصوبه احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی مرکز شهرستان بروجن دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله صفیان امروز _دوشنبه دوازدهم دی‌_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای ساماندهی بسیاری از تخلفات اقداماتی خوبی از جمله خدمات یارانه‌ای و ساماندهی توزیع نهاده‌های دامی انجام شد و همچنان نیاز است در این راستا تدابیر بیشتری لحاظ شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده برای شهرستان‌ها بیشتر در روستاها هزینه می‌شود و شهرها از آن بی‌بهره هستند، تصریح کرد: گاهی تفکر مسئولان تنها محرومیت‌زدایی است، در حالی که برخی شهرها نیز از امکانات بی‌بهره هستند و باید در کنار روستاها به این قشر نیز توجه شود.

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: تورم و مشکلات اقتصادی در جامعه به‌گونه‌ای است که اقشار ضعیف جامعه نیاز به حمایت مسئولان دارند.

وی ادامه داد: مصوبه درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی مرکز شهرستان بروجن دریافت شده است، اما زمینی برای این منظور وجود ندارد و نیازمند همکاری است. بخش بلداجی نیاز به احداث یک درمانگاه تأمین اجتماعی نیاز است.

صفیان با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده برای شهرستان‌ها، بیشتر در روستاها هزینه می‌شود و شهرها از آن بی‌بهره هستند، گفت: گاهی تفکر، تنها محرومیت‌زدایی است درحالی‌که برخی شهرها نیز از امکانات بی‌بهره هستند و باید در کنار روستاها به این قشر نیز توجه شود.

وی افزود: با توجه به اینکه لازم است شورای اسلامی شهرستان‌ها در جریان تصمیمات شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها قرار گیرند، با استناد به قوانین، به فرمانداران اعلام شود که از رؤسای شورای اسلامی شهرستان‌ها در جلسات مربوطه دعوت به عمل آورند.

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه سرمایه انسانی یکی از عوامل مهم در رشد و توسعه اقتصادی هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، گفت: آموزش مهارت‌های تحکیم بنیان خانواده و تاب‌آوری اجتماعی برای زنان و دختران در راستای بهبود کیفیت زندگی، برگزاری دوره مهارت‌های ده‌گانه زندگی با محوریت مدیریت استرس و راهکارهای شاد زیستن در شرایط بحرانی برای بانوان استان باید در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

وی با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در مدارس شهرستان بروجن، اضافه کرد: عملکرد مدیران جهت همکاری بیشتر با هیئت‌های ورزشی باید بررسی شود و احداث سالن ورزشی در روستاهای مجاور تالاب چغاخور، مجموعه تفریحی وزارت نفت و تالاب گندمان با توجه به ظرفیت گردشگری منطقه از مطالبات مردم این منطقه است.

صفیان تخصصی بودن مشکلات در شهرستان‌های مختلف و لزوم ارتباط بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان با شوراهای اسلامی را یادآور شد و ادامه داد: پیشنهاد می‌کنیم جلسات بررسی مشکلات به صورت شهرستانی برگزار شود تا راهکارهای رفع معضلات در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به بالا بودن آمار مستعدان و افراد تحصیل‌کرده در این شهرستان، انتظار می‌رود استفاده از نخبگان در پست‌های مدیریتی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 630791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.