حضور خیران در حوزه مدرسه‌سازی یکی از پدیده‌های مبارک انقلاب اسلامی است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه حضور خیران در حوزه مدرسه‌سازی یکی از پدیده‌های مبارک انقلاب اسلامی در کشور است که ثابت می‌کند مردم ما همیشه پای کار هستند، گفت: توجه مردم به امر مدرسه‌سازی قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _دوشنبه دوازدهم دی‌_ در نشست اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، با اشاره به اینکه هر چه ما در امر تعلیم و تربیت کار کنیم باز هم کم است، اظهار کرد: خیّری و مدرسه‌سازی آینده مملکت را رقم می‌زند که افتخار ما در شهرستان و استان حضور چشمگیر خیران پرتلاش در استان است.

وی با بیان اینکه خیران استان بدون تشویق و تجلیل در امور خداپسندانه از جمله ساخت مدرسه، مسجد و درمانگاه فعالیت می‌کنند، افزود: حضور خیران در حوزه مدرسه‌سازی یکی از پدیده‌های مبارک انقلاب اسلامی در کشور است که ثابت می‌کند مردم ما همیشه پای کار هستند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه توجه مردم به امر مدرسه‌سازی قابل تحسین است، تصریح کرد: مسئولان کشور در هر امری مردم را مشارکت دادند، موفق‌تر بودند.

وی گفت: در بعضی شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری نیاز مبرم به مدرسه‌سازی برای جایگزین کردن ساختمان‌ها به جای کانکس یا مقاوم‌سازی ساختمان‌های قدیمی به منظور جلوگیری از فرسودگی زودهنگام احساس می‌شود، آنچه موجب تأثیر شگرف خیران در مسیر آموزش‌وپرورش کشور بوده، دو عنصر کلیدی دغدغه ایرانی و وظیفه الهی است.

سلیمانی گفت: دانش‌آموزانی که در مدارس ایمن و زیبا تحصیل می‌کنند، به یقین علاوه بر آموزش بهتر با فرهنگ متعالی‌تری نیز روبه‌رو می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از اعضای شوراهای اسلامی در استان معلم و جزو قشر فرهنگی هستند، تاکید کرد: این موضوع باعث شده است که جامعه شورایی از نزدیک با مشکلات دانش‌آموزان دست‌وپنجه نرم کنند.

بهمن میری، نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری نیز گفت: شورای اسلامی استان امروز در جمعی قرار دارد که کارهای ارزشمندی انجام می‌دهند و باید از زحمات این مجموعه تقدیر به عمل آید.

وی ادامه داد: در شهرستان کیار مدارسی وجود دارد که به دلیل نداشتن منابع مالی و تأمین امکانات اولیه در حال تعطیلی است و باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه توسعه فضاهای ورزشی در مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: مجمع خیرین باید با همکاری سایر دستگاه‌ها نسبت به افزایش سرانه فضای ورزشی اقدام کند.

کد خبر 630776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.