پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها و خدمات شهرداری در سال ۱۴۰۲

شهردار اراک با بیان اینکه پروژه‌ها، فعالیت‌ها و خدمات شهرداری در سال ۱۴۰۲ دارای پیوست رسانه‌ای می‌شود، گفت: راه‌اندازی استودیوی رادیو شهر، تعامل با صداوسیما و شناسایی رسانه‌های تاثیرگذار بر افکار عمومی جزو برنامه‌های ارتباطی شهرداری است.

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهروندان امید دارند شهرداری مشکلات آنها در حوزه شهری را شناسایی و جهت رفع آنها تلاش کند؛ لذا مجموعه فعالیت‌هایی که توسط شهرداری انجام می‌شود باید منعکس شود تا امیدواری و رضایتمندی شهروندان از این مجموعه خدمات‌رسان روزبه‌روز بیشتر شود.

وی با تاکید بر اینکه با هدایت صحیح فعالیت‌های مدیریت شهری می‌توان رضایتمندی بیشتری برای شهروندان رقم زد، افزود: هر فعالیتی که در بستر افکارسنجی انجام نشود، به طور قطع با کاستی‌ها و نارضایتی همراه است؛ موضوع افکارسنجی در روابط‌عمومی بسیار حائز اهمیت است.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی نیازمند نیروهای علاقه‌مند به حرفه روابط‌عمومی، فعال، تلاشگر، دارای ذهن کنجکاو و با بهره هوشی بالا است.

کریمی با بیان اینکه پروژه‌ها، فعالیت‌ها و خدمات شهرداری در سال ۱۴۰۲ دارای پیوست رسانه‌ای خواهد شد، تصریح کرد: راه‌اندازی استودیوی رادیو شهر، تعامل با صداوسیما و شناسایی رسانه‌های تأثیرگذار بر افکار عمومی جزو برنامه‌های ارتباطی شهرداری است.

وی تاکید کرد: شهرداری اراک در این دوره از فعالیت خود در تمام جبهه‌های کاری از جمله پروژه‌های عمرانی، حمل‌ونقل عمومی، نوسازی ماشین‌آلات عمرانی، گردشگری، مالی و درآمدی، شهرسازی و معماری و فرهنگی و اجتماعی فعال است.

شهردار اراک گفت: اطلاع شهروندان از آنچه که توسط مجموعه مدیریت شهری انجام می‌شود، نقش مهمی در امیدآفرینی و کسب رضایت حداکثری دارد.

کد خبر 630763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.