نظارت کامل بر نرخ‌گذاری‌ها در دوشنبه‌بازار بعثت اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از حضور و نظارت کامل بازرسان این سازمان بر نرخ‌گذاری و قیمت‌ها در دوشنبه‌بازار بعثت جهت رفاه حال شهروندان خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور اظهار کرد: دوشنبه‌بازار خیابان بعثت پس از سه‌راه گلستان واقع شده است. این بازار روزهای دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ فعال و میزبان شهروندان از سراسر شهر است.

وی با اشاره به تنوع اجناس در دوشنبه‌بازار افزود: در این بازار حدود ۷۰ تا ۱۰۰ غرفه‌دار برپا شده است که با توجه به استقبال گسترده شهروندان به دلیل قیمت مناسب و عرضه مستقیم کالا و محصولات، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در صدد تخصصی‌کردن این بازار است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به نحوه نظارت بر دوشنبه‌بازار اصفهان خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان میادین با حضور در این بازار، بر قیمت‌ها و نرخ‌گذاری‌ها نیز نظارت کامل دارند تا شهروندان با خیال راحت‌تری کالاها و اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند.

ماه‌آورپور تصریح کرد: ناظران اداره بهداشت محیط نیز در این بازارها نظارت لازم را انجام می‌دهند، همچنین نیروی انتظامی به‌منظور برقراری امنیت در این مکان مستقر است.

کد خبر 630737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.