فسخ قرارداد ماشاریپوف با النصر کذب است/ شماره ۷ برای رونالدو و ۷۷ برای مهاجم ازبک + عکس

فسخ قرارداد جلال‌الدین ماشاریپوف با النصر عربستان به‌دلیل سرپیچی از دستور مدیران باشگاه و ندادن شماره هفت به رونالدو، یک شایعه است و ماشاریپوف با شماره ۷۷ ادامه فصل را در این تیم عربستانی بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستیانو رونالدو جمعه‌شب در انتقالی عجیب و تاریخی برای فوتبال آسیا، با قراردادی دوساله به ارزش هنگفت و سنگین ۴۰۰ میلیون دلار به تیم فوتبال النصر عربستان پیوست تا در ۳۷ سالگی، غیرمنتظره‌ترین اتفاق ممکن را برای دوران بازیگری‌اش رقم بزند و دنیای فوتبال را در شوک فروببرد، اما این تصمیم هواداران النصر را به خوشحال‌ترین طرفداران دنیا تبدیل کرد.

مشخصاً رونالدو در یکی از عادی‌ترین اتفاقاتی که قرار است رخ دهد، شماره هفت النصر را در ادامه رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان بر تن خواهد کرد؛ شماره‌ای که پیش‌تر بر تن جلال‌الدین ماشاریپوف، مهاجم ازبکستانی زردپوشان عربستانی بود.

از ساعاتی پیش، شایعه‌ای در فضای مجازی مطرح شد که گویا ماشاریپوف حاضر به دادن شماره هفت خود به رونالدو نشده، ازهمین‌رو مدیران باشگاه النصر قرارداد وی را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کرده‌اند.

البته این خبر در حد شایعه‌ای بیش نبود. یکی از نزدیکان ماشاریپوف دقایقی قبل در این‌باره به خبرنگار ایمنا گفت: چنین مسئله‌ای صحت ندارد. قرارداد ماشاریپوف با النصر فسخ نشده و او با شماره ۷۷ در تمرینات این باشگاه و بازی‌های تیم عربستانی حاضر است و خواهد بود.

ضمن اینکه در تصاویری که باشگاه النصر از تمرین امروز خود منتشر کرد، ماشاریپوف حضور دارد و قویاً این شایعه تکذیب می‌شود.

فسخ قرارداد ماشاریپوف با النصر کذب است/ شماره ۷ برای رونالدو و ۷۷ برای مهاجم ازبک+عکس

ماشاریپوف بیست‌وسوم آذر در گفت‌وگویی با خبرنگار ایمنا، اظهار کرده بود: باشگاه (هیئت‌مدیره) از من خواست شماره پیراهنم را از ۷ به ۷۷ تغییر دهم، چراکه توافقات نهایی میان النصر و رونالدو انجام شده تا ستاره سابق منچستریونایتد به تیممان بپیوندد. رونالدو قرار است راهی عربستان شود و با شماره ۷ برای النصر بازی کند. من نیز شماره ۷ را برای او گذاشتم.

گفتنی است ماشاریپوف طی یک ماه اخیر با شماره ۷۷ در تمرینات تیم فوتبال النصر حضور پیدا کرده است و حتی در یک بازی هم با همین شماره برای تیمش به‌میدان رفت.

کد خبر 630692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.