برتری قاطعانه دختران سپاهان مقابل پایتخت‌نشینان

تیم والیبال بانوان سپاهان موفق شد در چارچوب بازی اول پلی‌آف لیگ دسته اول، با نتیجه قاطعانه سه بر صفر از سد نصر امید تهران عبور کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های والیبال سپاهان اصفهان و نصر امید تهران در چارچوب دیدار نخست مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در رقابتی حساس از ساعت ۱۵ امروز _ یکشنبه یازدهم دی _ در ورزشگاه ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان دربرابر یکدیگر قرار گرفتند. در پایان این جدال، تیم والیبال سپاهان موفق شد سه بر صفر از سد میهمان خود بگذرد.

مریم حدادی، سرمربی طلایی‌پوشان، این جدال نفسگیر را با ترکیب رویا شیری، نیلوفر یمینی، اسرا افتخاری، مهدیه رحیمی، بهار بهرامی‌نیا و الهه موسوی استارت زد.

دختران سپاهان ست اول این بازی را با حساب ۲۵ بر ۱۴ به‌سود خود به پایان رساندند. در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ موفق به شکست دادن نصر امید شدند و ست سوم و پایانی را با نتیجه نزدیک‌تر ۲۵ بر ۲۱ برنده شدند و درنهایت به یک پیروزی مهم دست یافتند.

به گزارش ایمنا، تیم والیبال سپاهان در بازی مرحله مقدماتی مقابل نصر امید با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داده بود، اما دیدار نخست پلی‌آف را پیروز شد تا به‌نوعی انتقام باخت مقابل این تیم را هم بگیرد.

کد خبر 630685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.