رفع تصرف از زمین محصور برای احداث پارکینگ عمومی

مدیر املاک حقوقی شهرداری سیرجان از رفع تصرف زمینی به مساحت حدود ۱۰۰ مترمربع خبر داد و گفت: این زمین برای احداث پارکینگ عمومی در نظر گرفته شده است.

محبوبه اسفندیارپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از رفع تصرف زمینی محصور به مساحت حدود ۱۰۰ مترمربع واقع در خیابان امام‌خمینی (ره) خبر داد و اظهار کرد: این زمین در محدوده طرح احداث پارکینگ عمومی جنب بانک سپه، در معبر شهرداری قرار داشت و تحت تصرف بود.

وی افزود: با تصمیم شهرداری سیرجان مبنی بر احداث پارکینگ عمومی در این خیابان، املاکی که در مسیر اجرای طرح قرار داشت طبق توافق شهرداری با مالکان به تملک شهرداری درآمد، اما این زمین محصور به دلیل تصرف غیرقانونی و احراز نشدن مالکیت، بلاتکلیف مانده و مدیریت شهری پیگیری‌هایی برای تصرف زمین انجام داده بود.

مدیر املاک حقوقی شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: با تلاش واحد املاک شهرداری، در راستای حفظ املاک شهرداری و اخذ دستور قضائی و همکاری نیروی انتظامی با حضور همکاران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری منطقه یک، پلیس ساختمانی و سازمان پسماند، زمین مذکور رفع تصرف و تخریب شد و در طرح احداث پارکینگ عمومی قرار گرفت.

کد خبر 630677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.