تیم بسکتبال ذوب‌آهن مورد تمجید FIBA قرار گرفت

فدراسیون جهانی بسکتبال با تمجید از عملکرد تیمی ذوب‌آهن در سوپرلیگ غرب‌آسیا، گاندوها را باهویت و تاثیرگذار خطاب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب‌آسیا در لیگ منطقه غرب آسیا، پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد و تیم ذوب‌آهن اصفهان نماینده کشورمان در سالن بسکتبال آزادی تهران مقابل الاتحاد اهلی سوریه یک پیروزی مهم و ارزشمند را به‌دست آورد.

ازهمین‌رو پس از کسب نخستین پیروزی شاگردان فرزاد کوهیان در بسکتبال غرب آسیا، فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) در گزارشی، به تمجید از عملکرد تیمی گاندوهای اصفهان پرداخت.

تیم بسکتبال ذوب‌ آهن مورد تمجید FIBA قرار گرفت

فیبا با انتشار گزارشی از آمار و عملکرد دو تیم در این بازی نوشت: ذوب‌آهن تنها تیم در این مسابقات است که متکی به یک یا دو بازیکن برای امتیازآوری نیست.

فیبا با تاکید بر این مسئله که ذوب‌آهن “super scorer” یا همان «امتیازآور تخصصی» ندارد و یک تیم واقعی است، به امتیازآوری حدودا تمامی بازیکنان نماینده ایران در آسیا اشاره کرد.

بر اساس آمار منتشرشده توسط فیبا، ۹ بازیکن از ۱۱ بازیکنی که در بازی با الاتحاد برای ذوب‌آهن به زمین رفتند، موفق به امتیازآوری شده‌اند؛ همچنین پنج‌ نفر از این بازیکنان مثبت ۱۰ امتیاز را به‌ثبت رسانده‌اند.

تیم بسکتبال ذوب‌ آهن مورد تمجید FIBA قرار گرفت

در صدر جدول امتیازآوران ذوبی‌ها مقابل الاتحاد نیز، فرید اصلانی با کسب ۱۵ امتیاز قرار دارد. محمدحسین احمدی ۱۳، آرمان زنگنه ۱۱، سجاد مشایخی ۱۱ و ارسلان کاظمی نیز ۱۰ امتیاز را برای تیم فرزاد کوهیان به‌دست آوردند.

FIBA در ادامه گزارش خود با تمجید از عملکرد تیمی بازیکنان ذوب‌آهن نوشت: آن‌ها در این بازی نشان دادند که به‌اشتراک گذاشتن توپ و پاس‌کاری زیاد بخشی از هویت آن‌هاست. ذوب‌آهن ممکن است همانند دیگر تیم‌ها هنوز بازیکنی در نقش «سوپر گل‌زن» نداشته باشد، اما آن‌ها راه‌های خود برای گل‌زنی و ثبت امتیاز را پیدا می‌کنند تا همه را تحت تاثیر قرار دهند.

کد خبر 630671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.