آلگری روی کیه‌زا ریسک نمی‌کند

ستاره ایتالیایی یووه همچنان مراحل بهبودی را پشت سر می‌گذارد تا بالاخره با کسب آمادگی به ترکیب تیمش اضافه شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، «فدریکو کیه‌زا» در بازی دوستانه یوونتوس برابر استاندارد لیژ شرکت نکرد زیرا این باشگاه نمی‌خواهد درباره ستاره تیم خود در آستانه نیم‌فصل دوم ریسک کند.

مهاجم ۲۵ ساله ایتالیایی یوونتوس اوایل این ماه به تمرینات تیم در کانتیناتسا بازگشت و سرانجام پس از ۱۰ ماه دوری از میادین، دوباره با هم‌تیمی‌هایش به تمرین پرداخت. کیه‌زا ژانویه سال قبل در بازی برابر رم دچار پارگی رباط صلیبی شد و از آن زمان به اجبار از میادین دور شد و به آرامی روی بهبودی خود کار کرد.

بازگشت کیه‌زا باعث تقویت خط حمله یوونتوس و خوشحالی ماسیمیلیانو آلگری خواهد شد، به همین دلیل است که سرمربی یووه در این تعطیلات نیم‌فصل برای بازی دادن به ستاره خود ریسک نکرد. بازیکن سابق فیورنتینا در بازی‌های دوستانه اخیر یوونتوس حضور نداشته و از لیست تیم برای بازی دوستانه دیروز مقابل استاندارد لیژ نیز کنار گذاشته شد.

آلگری به وضوح نمی‌خواهد مصدومیت این بازیکن ۲۵ ساله را در مراحل پایانی بهبودی تشدید کند. بنابراین او احتمالاً در بازی آغازین سال ۲۰۲۳ مقابل کرمونزه در روز چهارم ژانویه نیز روی نیمکت تیم بنشیند، اما می‌تواند در نیمه دوم به میدان برود و باز هم در لباس بانوی پیر بدرخشد.

حضور فدریکو کیه‌زا در ترکیب یوونتوس می‌تواند موتور خط حمله یووه را دوباره به کار بیاندازد. پس از انتقادات فراوان به عملکرد آلگری در طول فصل، این سرمربی بارها اشاره کرده بود که در اختیار نداشتن ستاره ایتالیایی برنامه‌هایش را بهم زده و حال باید دید با بازگشتن فدریکو، یوونتوس چه نتایجی در نیم‌فصل دوم کسب می‌کند.

کد خبر 630669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.