مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۱ تمدید شد

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به درخواست مکرر دانشگاه‌های سراسر کشور مبنی بر اعلام پذیرش در کد رشته محل‌های جدید، از تمدید ثبت‌نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، علیرضا کریمیان ضمن اشاره به اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۱ اظهار کرد: ترتیبی اتخاذ شده است که علاقه‌مندان به پذیرش در دوره مذکور که تا ۱۰ دی موفق به ثبت‌نام نشدند، ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه اصلاحات و دفترچه راهنما که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، تا روز دوشنبه ۱۲ دی بتوانند برای ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل‌های مدنظر خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بهمن سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کردند، ادامه داد: متقاضیانی که قبلا ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی اعلام‌شده، برای مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش یادآور شد: پذیرش برای ظرفیت‌های خالی‌مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ تکمیل نشده، بر اساس سوابق تحصیلی یعنی معدل دیپلم صورت می‌گیرد و لازم است داوطلبان در درج معدل کل و معدل کتبی خود دقت کنند. چراکه مغایرت معدل کل یا معدل کتبی واقعی با معدل کل و معدل کتبی اعلام‌شده توسط داوطلب در تقاضانامه ثبت‌نامی، به لغو قبولی منجر می‌شود.

کد خبر 630652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.