اختلافات خانوادگی منجر به قتل جوان ۲۰ ساله شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از شناسایی و دستگیری عامل قتل یک جوان ۲۰ساله در اطراف این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۰۰:۲۰ بامداد هشتم دی ماه سال جاری، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری بین چند نفر در یکی از تالارهای عروسی واقع در اطراف پل فسا شهرستان شیراز، مأموران پاسگاه انتظامی پل فسا به محل اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد در مراسم جشن عروسی که در آن تالار در حال برگزاری بوده است، تعدادی از افراد حاضر در مراسم به دلایل نامعلوم با یکدیگر درگیر شدند، که بر اثر آن یکی از افراد حاضر (جوانی ۲۰ ساله) با ضربه مستقیم سلاح سرد مجروح و بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این درگیری پنج نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال که وضعیت آنها رضایت‌بخش اعلام شده است، گفت: در این خصوص سه نفر از عوامل درگیری توسط مأموران انتظامی در محل دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات تکمیلی مأموران انتظامی، هفت نفر دیگر از عوامل درگیری نیز در محله‌ای از شهر شیراز شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد سه تیغه سلاح سرد (قمه) کشف شد.

شجاعی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی و شبانه روزی مأموران انتظامی در این زمینه، تصریح کرد: با تلاش مأموران انتظامی، عامل اصلی این پرونده (قاتل ۱۹ ساله) صبح روز هشتم دی ماه سال جاری در مخفیگاه خود واقع در یکی از محله‌های شهر شیراز شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد. علت و انگیزه این درگیری و وقوع قتل اختلافات خانوادگی بوده است که در این خصوص فرد قاتل جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

کد خبر 630632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.