کشف قتل و دستگیری قاتل کمتر از ۲ ساعت

جانشین انتظامی استان همدان از کشف یک فقره قتل عمد و دستگیری قاتل در کمتر از دو ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهار خبر داد.

سردار رضا زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع در یکی از روستاهای تابعه شهرستان بهار و مجروحیت فردی در این رابطه و انتقال به یکی از مراکز درمانی سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشخص شد، مجروح قبل از رسیدن مأموران به علت شدت جراحات فوت کرده است و اقدامات پلیسی با استفاده از تمام توان و بسیج امکانات و تجهیزات برای دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: در بررسی‌ها مشخص شد، مقتول که اهل و ساکن استان دیگری بوده به علت اختلاف با فردی از اهالی یکی از روستاهای شهرستان بهار به روستا مراجعه و در نهایت اختلاف آنها منجر به درگیری فیزیکی می‌شود که قاتل با استفاده از سلاح سرد قمه اقدام به مجروح کردن وی می‌کند، با توجه به متواری شدن قاتل و وجود سرنخ‌های موجود، نامبرده در کمتر از دو ساعت دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

کد خبر 630610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.