خرید اقساطی انواع کوییک (صفر و کارکرده) از همراه مکانیک

کوییک ازجمله محصولات سایپا است که در سال 1396 متولد شد. در همان سال قیمت خودرو نیز با شیب زیادی بالا رفت. در این وضعیت، عرضه یک خودروی جدید هاچبک کراس در کلاس اکونومی باعث شد افراد زیادی به خرید نقدی یا اقساطی آن روی بیاورند و این روزها این خودرو را در سطح شهر بیشتر ببینید.

در این مطلب ابتدا با انواع مدل‌های این خودرو و در انتها با شرایط خرید و فروش اقساطی کوییک در شرکت همراه مکانیک آشنا می‌شوید. شرکتی که مدت‌ها است با ارائه طرح فروش اقساطی خودرو امکان خرید قسطی انواع خودروهای داخلی، مونتاژ و وارداتی را فراهم کرده است. خرید اقساطی خودرو می‌تواند برای کسانی‌که پس‌انداز کافی برای خرید ماشین را ندارند و امکان دریافت وام خودرو از بانک‌ها و موسسات مالی برایشان میسر نیست، گزینه‌ای بسیار جذاب باشد.

مقایسه انواع مدل‌های کوییک؛ کوییک دنده‌ای یا اتومات؟

برای طراحی کوییک از بدنه تیبا 2 الهام گرفته شده است. این خودرو در پنج دسته کوییک معمولی، کوییک آر (کوییک R)، کوییک آر پلاس (r پلاس)، کوییک اتوماتیک و کوییک اس در بازار وجود دارد. با توجه به اینکه تفاوت انواع مختلف کوییک با یکدیگر جزئی است، در ادامه انواع مدل‌های این خودرو را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم:

تفاوت کوییک معمولی و کوییک آر

این دو مدل کوییک درواقع مثل دوقلوهای غیرهمسان هستند که ژن یکسانی دارند اما ازنظر ظاهری متفاوت هستند. اولین عضو خانواده کوییک‌‎ها، کوییک معمولی است که به‌صورت دنده‌ای عرضه شده و درواقع پایه اصلی طراحی سایر انواع کوییک است. تنها تفاوت کوییک آر با کوییک معمولی، دورنگ بودن آن است. معمولاً در کوییک r شاهد رنگ قرمز در بخش‌هایی از بدنه مثل سقف، سپرها و غیره هستیم.

تفاوت کوییک آر و کوییک آر پلاس

سایپا با تغییراتی در کوییک آر مانند استفاده از فرمان دی کات، نمایشگر لمسی، روکش چرمی صندلی و فرمان و استفاده از رینگ آلومینیومی، کوییک آر پلاس را به بازار عرضه کرد. در طرح فروش اقساطی کوییک همراه مکانیک می‌توانید کوییک آر پلاس را در دو نسخه ساده بارنگ‌های سفید یا مشکی یا مانند کوییک آر به‌صورت دورنگ تهیه کنید.

خرید اقساطی انواع کوییک (صفر و کارکرده) از همراه مکانیک

مقایسه کوییک اس با کوییک آر

در این سال‌ها مسیر و شرایط بازار خودرو طوری پیش رفت که خرید کوییک r تبدیل به یکی از گزینه‌های اصلی خریداران شد و آن‌ها حساب ویژه‌ای روی این ماشین باز کردند. البته که در ادامه با عرضه کوییک s، بسیاری از افراد به سمت خرید کوییک s هم رفتند و آن را به‌عنوان محصولی جذاب‌تر به نسبت مدل‌های قبلی درنظر گرفتند.

یکی از تفاوت‌های اصلی کوییک اس با سایر انواع کوییک طراحی ظاهر آن است. طرح روبروی این مدل از اشک مشکی‌رنگ یوزپلنگ ایرانی الهام گرفته است و طراحی داخلی جلو پنجره آن نیز تغییر کرده است. کوییک s بدنه یکرنگی دارد و برخلاف کوییک آر از رنگ قرمز در هیچ قسمت آن استفاده نشده است. همین تفاوت کوچک باعث تفاوت قیمت این خودرو شده است.

برای خرید اقساطی کوییک در انواع مدل‌ها، همین حالا وارد آدرس اینترنتی www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/saipa/quick/?credit=true شوید و با انتخاب هر کوییک، شرایط فروش اقساطی آن را مشاهده کنید.

تفاوت کوییک اتومات با سایر مدل‌های کوییک

در سال 1397، سایپا با اضافه کردن گیربکس سی وی تی محصول بلژیک، تیپ اتومات کوییک را تولید کرد. از آپشن‌های این مدل کوییک می‌توان به سیستم ترمز کمکی ABS، کامپیوتر سفری، مانیتور و دوربین و نویگیشن، شیشه دودی عقب و کروز کنترل اشاره کرد. اگر در زمان خرید اقساطی کوییک اتومات، رنگ آن برای شما مهم است، باید بگوییم این خودرو ازنظر رنگ‌بندی تفاوتی با سایر انواع کوییک ندارد.

تفاوت کوییک دنده‌ای و اتومات چیست؟

تنها تفاوتی که در انواع دنده‌ای و اتومات کوییک وجود دارد این است که مصرف سوخت کوییک اتومات ۷.۶۷ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است که ۰.۵۳ لیتر از کوییک دنده‌ای بیشتر است.

خرید اقساطی انواع کوییک (صفر و کارکرده) از همراه مکانیک

مهم‌ترین دلایل برای خرید اقساطی کوییک چیست؟

با توجه به افزایش قیمت خودرو در ایران، سایپا توانست با عرضه کوییک به بازار آن‌هم باقیمتی مناسب‌تر نسبت به سایر خودروها، شرایط خرید خودرو را هموارتر کند. چراکه تنها رقبای کوییک ازلحاظ قیمتی، پراید و تیبا هستند. علاوه بر این، طراحی مدرن‌تر این خودرو و ساختار هاچ بکی که دارد نظر جوانان و خانم‌ها را نیز به سمت خودش جلب کرده است. این قشر می‌توانند با هزینه کمتر و خرید قسطی خودرو، با ماشینی به‌مراتب از تیبا و پراید شیک‌تر، رفت‌وآمد کنند.

اگر خیلی اهل سفر و به دل جاده زدن نیستید، از خرید قسطی کوییک استقبال خواهید کرد چراکه این خودرو برای تردد در سطح شهر مناسب‌تر است. همچنین طراحی هاچ بک این خودرو باعث شده تا دغدغه پیدا کردن جای پارک برای آن کم‌تر شود.

مزایای خرید اقساطی کوییک از همراه مکانیک

برای خرید اقساطی کوییک در همراه مکانیک، تنها گزینه شما خودرو صفر نیست. بلکه می‌توانید از بین انواع مدل‌های کارکرده آن نیز، خودروی مدنظرتان را خریداری کنید. نیازی نیست تا نگران سلامت خودرو هم باشید، چراکه تمامی خودروهای موجود در طرح فروش اقساطی خودرو، کارشناسی شده است و همراه مکانیک در مورد سلامت آن‌ها به شما ضمانت می‌دهند.

در طرح فروش قسطی کوییک در همراه مکانیک، شما می‌توانید 2 تا 3 ماه بعد از واریز پیش‌پرداخت، مبلغ اقساط را بپردازید. مبلغ پیش‌پرداخت برابر با نصف بهای ماشین است و می‌توانید تعداد اقساط موردنظرتان را تا 36 ماه بالا ببرید.

مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک

برای خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک به چند کلیک ساده نیاز دارید. وارد صفحه اصلی سایت شوید، در بخش خرید خودرو، روی گزینه خرید اقساطی خودرو کلیک کنید. در آنجا می‌توانید انواع خودروها را مشاهده کرده و با انتخاب هر خودرو، شرایط خرید قسطی آن را انتخاب کنید.

کارشناسان همره مکانیک در سریع‌ترین زمان با شما تماس می‌گیرند و با همراهی آن‌ها می‌توانید بهترین گزینه برای خرید اقساطی خودرو را انتخاب کنید. برای نهایی شدن فرایند خرید قسطی خودرو باید مدارکی مثل شناسنامه، کارت ملی، سند یا اجاره‌نامه محل سکونت، چک صیادی، گردش 6 ماهه حساب و فیش حقوقی را ارائه کنید.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها با خرید اقساطی کوییک از همراه مکانیک

با افزایش شدید قیمت‌ها، اکثر مردم توانایی لازم برای پس‌انداز کردن درآمد برای خرید خانه و ماشین یا تغییر آن‌ها را ندارند. علاوه بر تسهیل خرید اقساطی کوییک همراه مکانیک سعی کرده تا همانند اسمش از مرحله انتخاب خودرو تا ثبت سند و تعویض پلاک کنار خریداران باشد.

جمع‌بندی

در پایان باید گفت امروزه راه‌های سنتی خرید و فروش خودرو، جای خود را به روش‌های مدرن، ساده‌تر و مطمئن‌تر داده‌اند. شرکت همراه مکانیک هم به‌عنوان شرکتی پیشرو در حوزه خرید و فروش خودرو، دارای اولین و تخصصی‌ترین نمایشگاه آنلاین خودروهای داخلی و خارجی است که تمامی آن‌ها کارشناسی شده‌اند.

شما می‌توانید برای استعلام روزانه قیمت خودرو، خرید نقدی و اقساطی خودرو، فروش خودرو، کارشناسی خودرو و کسب اطلاعات فنی و تخصصی پیرامون خودرو، وارد سایت www.hamrah-mechanic.com شوید و خدمت مورد نظر خود را انتخاب کرده و از تخصص کارشناسان باتجربه استفاده کنید.

آدرس سایت: hamrah-mechanic.com

آدرس: تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الله، بعد از میدان حسن حسینی، ایستگاه نوآوری شریف، پلاک ۵۸

آدرس اتوسنتر همراه مکانیک: تهران، شهرک غرب، پارکینگ مجتمع خرید پلاتین

کد خبر 630597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.