وضعیت هوای اصفهان همچنان بر مدار قرمز است

سنجش کیفیت هوا امروز _یکشنبه یازدهم دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۸صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۶۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده و این وضعیت تا ساعت ۱۲ ظهر همچنان بر مرز آلودگی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _یکشنبه یازدهم دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۸ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۶۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده و این وضعیت تا ساعت ۱۲ ظهر همچنان بر مدار آلودگی قرار دارد.

امروز در ساعت منتهی به ۸ صبح سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های احمدآباد با شاخص ۱۵۱، استانداری اصفهان با شاخص ۱۷۴، پروین با شاخص ۱۵۵ و خرازی با شاخص ۱۶۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

همچنین براساس اطلاعات دریافتی از ۹ ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر اصفهان متعلق به شهرداری اصفهان، میانگین شاخص ۲۴ ساعته ایستگاه‌ها امروز یکشنبه یازدهم دی‌ماه در شرایط ناسالم برای عموم و وضعیت این میانگین در حالت هشدار قرار دارد. ایستگاه‌های دانشگاه صنعتی و سپاهان‌شهر به دلیل اختلال در شبکه ایرانسل قطع است.

درحال‌حاضر سنجش کیفیت هوا در ساعت منتهی به ۱۲ ظهر در ایستگاه‌های احمدآباد با شاخص ۱۵۳، استانداری اصفهان با شاخص ۱۷۵، خرازی با شاخص ۱۸۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) و همچنین وضعیت سنجش کیفیت هوا در ایستگاه پروین با شاخص ۱۱۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش ایمنا، امروز در ساعت منتهی به ۸ صبح سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های رودکی، کاوه، جی، باهنر، فرشادی، فیض، ورزشگاه میثاق، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه خاموش بوده است و میانگین سنجش کیفی هوای شهر اصفهان با ثبت سومین روز هوای آلوده در اصفهان صرفاً با ۴ ایستگاه فعال در وضعیت قرمز ثبت شده است.

کد خبر 630589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.