چه کسی پاسخگوی تعطیلی مجموعه سهند است؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران باانتقاد از تعطیلی مجموعه سهند در منطقه ۱۶ این کلان‌شهر گفت: در این مجموعه ترک فعل انجام شده است، چه کسی پاسخگوی تعطیلی مجموعه سهند با تمام امکانات و ظرفیت که مهد بزرگ شدن فوتبالیست‌های نامدار بوده است، خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد امروز_ یک‌شنبه یازدهم دی_ در یکصدوهجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: امور مجامع درباره ابهامات موجود در گزارش‌ها در مورد منابع انسانی و مسائل پیرامون آنکه حسابرسان آن را می‌نویسند و در تمام مناطق تکرار می‌شود، شفاف‌سازی کنند.

وی با انتقاد از مغایرت‌های موجود در سیستم اموال و انبار ادامه داد: تاکید کردیم که کارکنان شهرداری با جمع اموال‌داران و سیستم انبار درگیر هستند و به نظر می‌رسد سیستمی شدن آن مسئله را بدتر کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از تعطیلی مجموعه سهند در منطقه ۱۶ خاطرنشان کرد: در این مجموعه ترک فعل انجام شده است، در حال حاضر این سوال مطرح است که چه کسی پاسخگوی تعطیلی مجموعه سهند با تمام امکانات و ظرفیت که مهد بزرگ شدن فوتبالیست‌های نامدار بوده است، خواهد بود.

وی تصریح کرد: مشابه مجموعه سهند در تهران کم نیست، نمونه بارز آن مجموعه آیت الله سعیدی در منطقه ۱۴ است که باید گزارش آن نیز ارائه شود.

کد خبر 630587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.