آغاز اردوی تیم ملی شمشیربازی

اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر درحالی از روز دوشنبه آغاز می‌شود که به‌صورت‌دقیق مشخص نیست حواشی و اختلاف‌نظرها پیرامون این تیم به‌طورکامل کنار گذاشته شده یا خیر.

به گزارش ایمنا، مسابقات گرند پری تونس، نخستین رویداد مصوب برای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر طی سال جدید است. برای حضور در این مسابقات قرار بود اردوی تیم ملی از بیست‌وهشتم آذرماه آغاز شود اما برخی اختلاف نظرهای ایجاد شده درباره ترکیب تیم اعزامی به تونس و پنج یا سه نفره بودن آن، منجربه تأخیر آن شد.

حالا پس از دو هفته وقفه قرار است اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر از فردا دوشنبه آغاز شود درحالی‌که به صورت دقیق مشخص نیست حواشی پیرامون این تیم به طور کامل کنار گذاشته شده یا به صورت مقطعی و صرفاً برای بازگشت ملی‌پوشان به اردو؟!

علی پاکدامن، فرزاد باهرارسباران، محمد رهبری، محمد فتوحی، نیما زاهدی، امیرحسین شاکر و عرفان کشگری نفراتی هستند که توسط امین قربانی سرمربی تیم ملی برای حضور در اردو دعوت شده‌اند. این اردو قرار است از عصر فردا در آکادمی ملی المپیک آغاز شود و تا زمان اعزام به تونس پیگیری شود.

1677695

برای این اعزام پاکدامن، فتوحی و رهبری گزینه‌های مورنظر فدراسیون هستند درحالی‌که سرمربی تیم ملی اعزام پنج نفره را در برنامه داشت و دقیقاً به خاطر همین مسئله، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر و برنامه‌هایش به حاشیه کشیده شد.

علیرضا پورسلمان، سرپرست فدراسیون پس از ایجاد اینگونه ابهامات پیرامون تیم ملی با رد هر گونه اختلاف نظر و دخالت فنی اینگونه اعلام کرد که در رابطه با ترکیب اعزامی با سرمربی تیم ملی به می‌رسیم اما به نظر می‌رسد گذشت زمان بیشتر و تصمیم‌گیری‌های آینده بیشتر از هر مسئله‌ای به واقعیت حواشی امروز و پایداری یا گذرا بودن آن را عیان می‌کند.

رقابت‌های گرندپری تونس از بیست‌ودوم دی‌ماه آغاز می‌شود. این مسابقات به مدت دو روز و در بخش انفرادی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 630563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.