۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
در سمیرم چه گذشت؟

در پی برگزاری مراسم چهلم جانباختگان اعتراضات اخیر در سمیرم، روز گذشته درگیری‌هایی بین تجمع‌کنندگان و نیروهای امنیتی رخ داد که منجر به شهادت یکی از مدافعان امنیت در این شهرستان شد.

به گزارش ایمنا، اغتشاشات شب گذشته سمیرم شهادت یکی از مدافعان امنیت توسط اشرار مسلح و ضدانقلاب به ضرب گلوله مستقیم جنگی را به دنبال داشت.

بر اساس تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، در پی برگزاری مراسم چهلم جانباختگان اعتراضات اخیر در سمیرم، روز گذشته درگیری‌هایی بین تجمع‌کنندگان و نیروهای امنیتی رخ داد.

به دنبال این حادثه روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ظهر شنبه، دهم دی‌ماه عده‌ای آشوب‌طلب به‌صورت غیرقانونی با تجمع مقابل فرمانداری سمیرم اقدام به سر دادن شعارهای هنجارشکن کردند و قصد تعرض به ساختمان فرمانداری این شهر را داشتند.

در پی این تجمع غیرقانونی، اغتشاشگران که در روزهای گذشته نیز علیرغم آرام بودن فضای کشور اقدام به ناامنی و اغتشاش در سمیرم کرده بودند، تلاش کردند تجمعاتی را در چند نقطه شهر سمیرم تشکیل دهند.

پلیس و نیروهای امنیتی به منظور برقراری امنیت در نقاطی از سمیرم با اغتشاشگران درگیر شدند که شهادت یکی از مدافعان امنیت، بسیجی پاسدار محسن رضایی توسط اشرار مسلح و ضدانقلاب به ضرب گلوله مستقیم جنگی را به دنبال داشت.

اغتشاشگران در این شهر به‌صورت پراکنده ضمن آشوب و شرارت، به یک پایگاه بسیج و یک مسجد خسارت وارد کردند.

شامگاه آخرین جمعه آبانماه بود که تعدادی از اغتشاشگران با حضور در میدان شهدا شهر سمیرم با روشن کردن آتش و سر دادن شعارهایی حرکت آشوب‌طلبانه خود را در این شهر ادامه دادند.

اغتشاشگران که در شب‌های قبل نیز با پرتاب کوکتل مولتف به اموال عمومی، بانک‌ها و خودروهای عمومی و نظامی خسارت وارد کرده و آن‌ها را به آتش کشیده بودند، با حمله به برخی مراکز دولتی شهرداری، حوزه علمیه و خودروی آتش‌نشانی را به آتش کشیدند.

کد خبر 630526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.