اعزام آتش‌نشانان فومن به ۸۶ ماموریت

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات این واحد طی سه ماه فصل پاییز امسال، به ۸۶ مورد ماموریت اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شدند.

امین خوش‌برش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتشنشانان واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن در سه ماه فصل پاییز امسال، به ۴۶ مأموریت اطفای حریق اعزام شدند.

وی افزود: از این تعداد آتش‌سوزی، ۱۲ مورد منزل مسکونی، سه مورد تجاری، دو مورد ساختمان اداری، سه مورد انباری، پنج مورد خودرو و ۲۱ مورد خار و خاشاک، باغ و ضایعات بوده است.

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن خاطرنشان کرد: این واحد در زمینه تصادفات خودرو و منجر به حبس یا فوت شش مورد، واژگونی خودرو شش مورد، جا ماندن کلید و حبس شدن در اتاق ۱۷ مورد، محبوس شدن در آسانسور هفت مورد، صید حیوانات موذی دو مورد، انفجار گاز یک مورد و نجات از چاه یک مورد به شهروندان خدمات ایمنی ارائه کرده است.

خوش‌برش تصریح کرد: این تعداد عملیات در شهر و حومه شهر فومن انجام شده و واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در آتش‌سوزی‌ها و حوادث مختلف، کل این شهرستان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن با ۲۵ نیروی انسانی، سه خودروی اطفای حریق، یک خودرو امداد و نجات و یک تانکر آب‌رسان در یک ایستگاه فعالیت می‌کند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 630448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.