سعید الهویی: دو برابر پرسپولیس شانس گل‌زنی داشتیم/ برای توجیه شکست دنبال مقصر نمی‌گردیم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در دیداری که دو برابر حریف شانس گل‌زنی داشتیم با اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم. پس از دو گل، باز هم موقعیت ایجاد کردیم، اما برابر علیرضا بیرانوند قرار گرفتیم که یکی از بهترین روزهایش را پشت سر گذاشت. امروز روی کم‌شانسی و اشتباهات باختیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید الهویی در کنفرانس خبری پس از شکست خانگی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم که در این بازی شکست خوردیم. در دیداری که دو برابر حریف شانس گل‌زنی داشتیم، با اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم. پس از دو گل، باز هم موقعیت ایجاد کردیم، اما برابر علیرضا بیرانوند قرار گرفتیم که یکی از بهترین روزهایش را پشت سر گذاشت. در روزی که به‌اندازه کافی فرصت ایجاد کردیم، روی کم‌شانسی و اشتباهات باختیم. به‌خاطر همین از هواداران عذرخواهی می‌کنیم و تلاشمان این خواهد بود که دوباره روند خوبمان را ادامه دهیم. راه زیادی تا پایان فصل داریم. تیم ما آنقدر شخصیت دارد که دوباره به کورس جدول برگردد.

وی افزود: کادر فنی تمام تصمیمات را در بازی می‌گیرد و انتخاب ما این بود که پورعلی امروز بازی کند. چون بازیکن باکیفیتی است. امیر پورعلی تمام بازی را تلاش کرد تا پنالتی ازدست‌رفته را جبران کند و با یک پنالتی ارزش کارهایی که برای تیم انجام داده را فراموش نمی‌کنیم. شاید بعدها اگر باز پنالتی بود، باز هم آقای قلعه‌نویی بگوید پورعلی پنالتی را بزند.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر درباره این بازی خاطرنشان کرد: پرسپولیس به‌دنبال ارسال پاس‌های بلند پشت مدافعان ما بود و آرتا برای پوشش آن فضا بازیکن خوبی به‌شمار می‌آمد. فراموش نکنید که گل سینا اسدبیگی از آن توپ‌هایی است که چند سال یک بار گل می‌شود و شاید بهترین گل این فصل باشد. شایان مصلح کارت زرد گرفته بود و شاید اخراج می‌شد و تعویض آقای قلعه‌نویی درست بود. ما به‌دنبال مقصر برای باخت نیستیم، چون همه در باخت مقصریم.

سعید الهویی تصریح کرد: اگر فوتبال ایران را دنبال کنید، پرسپولیس حتی در دربی و مقابل همه تیم‌ها مدل بازی خودش را دارد، اما این افتخار بزرگی برای گل‌گهر است که در تقابل با ما مدل بازی خودش را تغییر داده است. پرسپولیس با آن قدمت و جایگاه و پنج قهرمانی پیاپی، فقط پاس‌های بلند پشت دفاع ارسال می‌کرد یا ضدحمله می‌زدند. این تیم این همه بازیکن ملی‌پوش دارد که در جام‌جهانی فیکس بازی می‌کردند. این تیم برابر تیم گل‌گهر مدل بازی خود را تغییر داده و ضد حمله می‌زند. این یک اتفاق بزرگ برای باشگاه گل‌گهر است که یک باشگاه بزرگ مدل و سبک خودش را تغییر دهد.

وی افزود: ما مدل خوبی را بازی کردیم، اما بدشانس بودیم و بدشانسی دلیل نمی‌شود که شکستمان را توجیه کنیم. پرسپولیس برخلاف همه بازی‌های خود مجبور شد مدل دیگری بازی کند. گل‌ها و فرصت‌هایی که گل‌گهر ایجاد می‌کند اکثرا از بازی ترکیبی در عمق است. تیم ما از گلی که به تراکتور زدیم تا به امروز گل‌های ترکیبی زده است. فکر نمی‌کنم بیشتر از سه یا چهار گل را روی ارسال زده باشیم. ما بر اساس تاکتیک خود پیش می‌رویم و باید از موقعیت‌هایمان در بازی‌های بزرگ استفاده می‌کردیم که نکردیم. همه تلاش می‌کنیم که از بازی بعد روند خوبمان برگردد.

دستیار امیر قلعه‌نویی در پایان صحبت‌هایش گفت: زمانی که پرسپولیس می‌خواهد از ضد حملات استفاده کند، هافبک‌ها باید دوندگی زیادی داشته باشند. طبیعی بود که هافبک‌های ما دچار تحلیل قوای جسمانی شوند و نیاز بود بازیکنان تازه‌نفس را وارد زمین کنیم که توانستیم این کار را انجام دهیم. متاسفانه ما مقابل استقلال و پرسپولیس باید امتیاز می‌گرفتیم، اما در دو بازی امتیازی نگرفتیم. خودمان را قوی می‌کنیم و به راهمان ادامه خواهیم داد.

کد خبر 630410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.