مجتبی حسینی: اجازه حمله به سپاهان ندادیم/ برخی دوست ندارند ما بیشتر دیده شویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: صحبتی برای هدایت تیم ملی امید با من نشده است. تیم خودم را بسیار دوست دارم و تیم قابل و جوانی داریم. می‌توانیم کمک کنیم بازیکنانمان رشد کنند. اما باید بگویم برخی دوست ندارند به ما تیم‌هایی بدهند که بیشتر دیده شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی حسینی در کنفرانس خبری پس از بازی پیکان مقابل سپاهان و پیروزی ارزشمند یک بر صفر در هفته چهاردهم اظهار کرد: بازی سختی بود و هر دو تیم می‌خواستند بازی را ببرند. آنالیز دقیقی روی تیم خوب سپاهان داشتیم و می‌دانستیم آن‌ها با نگه داشتن سه بازیکن در جلو به‌دنبال استفاده از اشتباهاتمان خواهند بود، اما توانستیم فضاها را ببندیم. البته اول بازی روی یک اشتباه بچگانه به حریف فرصت دادیم، اما در ادامه خوب بودیم و اجازه حمله به سپاهان ندادیم.

وی افزود: بازیکنان ما توانستند خلق موقعیت‌های خوبی داشته باشند و سه موقعیت خوب ساختیم و توانستیم فوتبال با برنامه‌ای ارائه دهیم و حریف را مهار کنیم. سپاهان را کنترل کردیم و درنهایت به گل رسیدیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم و به آن‌ها «خسته نباشید» بگویم. امیدوارم بازیکنانم این پیشرفت را ادامه دهند. شکل بازی ما خاص است و یکی از بهترین فوتبال‌ها را ارائه می‌دهند. فشار زیادی روی تیم ما بود و سخت است جلوی چنین تیم‌هایی بازی کنیم.

سرمربی پیکان با اشاره به سطح بالای لیگ برتر و البته درخواست ترمیم کیفیت چمن ورزشگاه انقلاب کرج تصریح کرد: بعضی از مربیان که تیم ندارند از لیگ انتقاد می‌کنند و منصفانه نیست کسی که تیم ندارد از لیگ انتقاد کند. همه تیم‌ها دفاع کردن را به بهترین شکل یاد گرفتند و کار سخت شده است. ما باید سعی کنیم نیروهای خوب تربیت کنیم تا بازی رو به جلو انجام دهند. ما می‌توانستیم در هر سه بازی سخت گذشته پیروز شویم. من فقط از مسئولان محترم کرج می‌خواهم به زمین انقلاب برسند. زیرا بازیکنان ما واقعا می‌خواهند فوتبال بازی کنند، زمین خوب اجازه یک بازی خوب را هم می‌دهد.

حسینی درباره عملکرد تیم داوری در بازی امروز نیز اضافه کرد: داور امروز اشتباهات تاثیرگذاری نداشت، اما واقعا سه هفته پیاپی با اشتباهات تاثیرگذار داشتیم، ضربه بدی می‌خوردیم و این مسئله ما را وارد بحران کرده بود. حقمان نبود آنگونه ضرر کنیم، اما امروز قضاوت داوری خوب بود.

وی در پایان در واکنش به شایعات مطرح‌شده درباره مذاکره با فدراسیون فوتبال برای قبول هدایت تیم ملی امید خاطرنشان کرد: صحبتی با من نشده است. تیم خودم را بسیار دوست دارم و تیم قابل و جوانی داریم. می‌توانیم کمک کنیم بازیکنانمان رشد کنند. اما باید بگویم برخی دوست ندارند به ما تیم‌هایی بدهند که بیشتر دیده شویم. این دیگر دست ما نیست و مدیران دوست دارند مربیانی بیاورند که پشت آن مربیان پنهان شوند. تمام فکر و ذکرمان این است که به جوانان این مملکت کمک کنیم.

کد خبر 630384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.