کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف هشت دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری‌آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چهل و پنجمین مرحله از طرح ارتقای امنیت محله‌محور توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۱۲ نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی و همچنین ۱۴ نفر سارق دستگیر شدند، که منجر به کشف پنج دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه و کشف ۲۹ فقره انواع سرقت از این سارقان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: در این طرح علاوه‌بر کشف دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، یک قبضه کلت جنگی و دستگیری سه متهم در این خصوص، تعداد ۱۰ نفر از خرده فروشان مواد مخدر نیز دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: هدف فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد از اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور، افزایش آرامش و امنیت شهروندان است، در این خصوص از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 630354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.