آزادی ۲ محکوم قصاص نفس در شهرکرد

مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: دو نفر محکوم به قصاص نفس با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا حیدری امروز -شنبه دهم دی‌ماه- در جمع خبرنگاران، با اشاره به وقوع دو فقره قتل در سال‌های ۸۷ و ۹۵ در لردگان، اظهار کرد: اولیای دم از جرم این محکومان گذشتند و به آن‌ها زندگی دوباره هدیه دادند.

وی افزود: اولیای دم مرحوم رحیمی که استیذان (اجازه خواستن) اجرای حکم را نیز دریافت کرده بودند، در روز اجرای حکم به حرمت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل‌ها از اجرای حکم خودداری کرده و به قاتل که "م. م" جوان ۳۶ ساله بود، عمری دوباره بخشیدند.

مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: اولیای دم مرحوم جلیلی به تأسی از الگوی بخشش علوی و فاطمی از جرم محکوم که "الف. ک" نام داشت و محکوم به قصاص نفس بود، گذشت کردند، این محکوم از سال ۹۵ در پی درگیری طایفه‌ای که منجر به قتل شده بود، در زندان شهرکرد به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه مردمان بختیاری همواره به بزرگ منشی و سخاوت‌مندی معروف هستند و در حال حاضر برگ زرین دیگر به تاریخ پر مهر استان اضافه کردند، گفت: در سالروز شهادت سردار دل‌ها مراسم آزادی ۶۳ زندانی به عدد سال‌های عمر پربار شهید سلیمانی با همراهی محاکم قضائی، ستاد دیه و انجمن حمایت برگزار خواهد شد.

کد خبر 630339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.