حضور کاروان قرآنی "شهید قاسم سلیمانی" در شهرکرد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به حضور کاروان قرآنی "شهید قاسم سلیمانی" هم‌زمان با ایام شهادت این سردار شهید، گفت: شهرهای بروجن و شهرکرد در روز چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه میزبان کاروان قرآنی شهید سلیمانی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مولوی امروز -شنبه دهم دی‌ماه- در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور کاروان قرآنی "شهید قاسم سلیمانی" در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با ایام شهادت این سردار شهید، اظهار کرد: شهرهای بروجن و شهرکرد در روز چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه میزبان کاروان قرآنی شهید سلیمانی با حضور احمد ابوالقاسمی، مهدی غلام‌نژاد، حمیدرضا احمدی‌وفا و محمدهادی صلح‌جو است.

وی با اشاره به اینکه هم‌زمان با حضور استاد ابوالقاسمی در استان چهارمحال و بختیاری کارگاه تخصصی صوت و لحن با تدریس این استاد در شهرکرد برگزار می‌شود، ادامه داد: این کارگاه تخصصی در روز چهاردهم دی‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان واقع در میدان جهاد شهرکرد برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: کاروان قرآنی شهید سلیمانی در سفر یک‌روزه به استان، در شهرهای بروجن و شهرکرد محافل انس با قرآن را با حضور عموم مردم و علاقه‌مندان برگزار می‌کند، جزئیات این برنامه اعلام خواهد شد.

کد خبر 630326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.