نباید اجازه نابودی باغات را داد

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر لزوم حفظ فضای سبز شهر، گفت: با کم‌توجهی‌هایی که در گذشته شد، شاهد قطع درختان باغات شهرها بودیم که آسیب‌های بسیاری به‌دنبال داشته است؛ نباید اجازه نابودی باغات را داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری قم، سیدمجتبی سبحانی‌ثابت با اشاره به اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم دخالت مستقیم در افزایش با نشاط اجتماعی دارد، اظهار کرد: در شرایط مختلف از جمله شرایط کنونی باید تلاش کنیم تا این نشاط را به جامعه منتقل کنیم.

وی با تاکید بر لزوم حفظ فضای سبز شهر، گفت: با کم‌توجهی‌هایی که در گذشته شد، شاهد قطع درختان باغات شهرها بودیم که آسیب‌های بسیاری به‌دنبال داشته است؛ نباید اجازه نابودی باغات را داد.‌

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز متناسب با اقلیم شهرها اهمیت بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی و بومی‌سازی کشت فضای سبز و درخت می‌تواند در راستای کاهش هزینه‌های نگهداری اثرگذار باشد.

سبحانی‌ثابت با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر کاشت درختان مثمر گفت: فرهنگ قوی و غنی در کشور ما وجود دارد که باید در سیما و منظر شهری از آن بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در سیما و منظر شهری مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: این موضوعات ارزشمند است، چراکه اعلان و معرفی شهیدان می‌تواند بسیاری از فتنه‌های دشمنان را خنثی کند.

کد خبر 630323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.