تلاش مجدانه سازمان آتش‌نشانی شهرکرد در روزهای سرد سال

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: رفع سد معبر و جمع‌آوری درختان شکسته، روان‌سازی ترافیک و نجات خودروهای گرفتار در برف از مهمترین اقدامات سازمان در زمان بارش نخستین برف زمستانی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عنایت الله راهنورد امروز _ شنبه دهم دی‌ماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایمنی اماکن درمانی شهرکرد به طور مستمر بررسی می‌شود.

وی افزود: در صورتی که متولیان این اماکن قصد اخذ پایان کار یا مجوزهای دیگر را داشته باشند، برابر با ضوابط قانونی، ایمنی ملک آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: برخی از مالکان دغدغه‌مند به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مراجعه می‌کنند. رویه کار کارشناسان بازدید، تهیه چک لیست قانونی و بررسی و اعلام نواقص است.

راهنورد تصریح کرد: مانوری با حضور دستگاه‌های متولی برگزار شد که بخشی از فعالیت آتش‌نشانان شهرکرد در حوزه آموزش و پیشگیری محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مباحث پیشگیرانه، گفت: کارکنان این سازمان ضمن فعالیت ۲۴ ساعته، در صورت بروز هرگونه حادثه طبیعی و غیرطبیعی آمادگی کامل جهت خدمات‌رسانی به شهروندان را دارند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد ادامه داد: کارگاه آموزشی اطفای حریق به صورت تئوری و عملی ویژه شهروندان در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزار شد، این کارگاه با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

راهنورد با بیان اینکه پیش از این فرآیند اطلاع‌رسانی و معرفی این کارگاه به صورت گسترده انجام شده بود، تاکید کرد: این سازمان به مدت ۱۴ روز به صورت رایگان اقدام به بررسی کیفیت ایمنی اماکن گوناگون در سطح شهر کرد.

وی گفت: کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از ساعات آغازین بارش برف مشغول به امدادرسانی به شهروندان شدند، رفع سد معبر درختان شکسته، روان‌سازی ترافیک و نجات خودروهای گرفتار در برف از مهمترین اقدامات سازمان به خصوص در میرآباد و منظریه بود.

کد خبر 630320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.