فدراسیون فوتبال قطر به‌دنبال استخدام کی‌روش!+عکس

فدراسیون فوتبال قطر برای سپردن هدایت تیم‌ملی این کشور به کارلوس کی‌روش سرمربی فعلی ایران، از چندی‌پیش با وی وارد مذاکره شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته بود که فدراسیون فوتبال قطر رسماً از قطع همکاری با «فلیکس سانچز» سرمربی تیم‌ملی این کشور خبر داد. سانچز پس از قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا و عملکرد ضعیف در جام‌جهانی ۲۰۲۲ پس از نزدیک به هفت‌سال از تیم‌ملی بزرگسالان قطر جدا شد.

به‌دنبال برکناری سانچز از هدایت تیم‌ملی قطر، فدراسیون فوتبال این کشور به‌دنبال به‌خدمت گرفتن سرمربی جدید است تا برای رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا که میزبان آن هستند و باید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش کنند، آماده شوند.

از همین‌رو، محمد الکعبی خبرنگار روزنامه الکاس روز گذشته در خبری اعلام کرد که فدراسیون فوتبال قطر با کارلوس کی‌روش سرمربی فعلی تیم‌ملی فوتبال ایران مذاکراتی داشته و حتی به توافقات ابتدایی هم دست پیدا کرده است. روزنامه استادالدوحه نیز امروز این خبر را تأیید و اعلام کرد که کی‌روش به نیمکت تیم‌ملی فوتبال قطر نزدیک شده است. همچنین روزنامه الریاضیه هم مدعی شد فدراسیون فوتبال قطر مذاکرات خود با کی‌روش را از یک‌ماه پیش آغاز کرده است.

فدراسیون فوتبال قطر به‌دنبال استخدام کی‌روش!+عکس

حضور کی‌روش در تیم‌ملی فوتبال قطر در روزنامه اسپورت‌امارات هم بازتاب داشت و به‌نظر می‌رسد که بحث حضور کی‌روش در نیمکت عنابی‌ها جدی است؛ این درحالی است که فدراسیون فوتبال ایران هنوز تکلیف این مربی پرتغالی را به‌طور رسمی و شفاف مشخص نکرده است.

کد خبر 630315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.