احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته‌های آینده/ افراد بالای ۱۸ سال واکسن تزریق کنند

سخنگوی ستاد ملی کرونا با اشاره به احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته‌های آینده، گفت: مراکز درمانی و تیم‌های واکنش سریع برای شرایط احتمالی گسترش بیماری و تامین داروهای موردنیاز و تشدید مراقبت‌های مرزی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی آمادگی لازم را دارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، عباس شیراوژن در جلسه ستاد ملی کرونا، اظهار کرد: با توجه به گسترش بیماری در کشورهای منطقه، شرق آسیا و کشورهای اروپایی، احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته‌های آینده در کشورمان وجود دارد.

وی با بیان اینکه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن بسته و پر ازدحام به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: تزریق واکسیناسیون مجدد برای افراد بالای ۱۸ سال که بیش از ۶ ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن گذشته باشد، توصیه می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی کرونا از آمادگی مراکز درمانی و تیم‌های واکنش سریع برای شرایط احتمالی گسترش بیماری و تأمین داروهای مورد نیاز خبر داد و تصریح کرد: مراقبت‌های مرزی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی تشدید شده و کمیته ویژه‌ای برای تأمین نیروهای انسانی موردنیاز مراکز بهداشتی و درمانی با حضور دستگاه‌های مختلف، تشکیل شده است.

کد خبر 630312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.