برخورد ۲ اتوبوس در آزادراه تهران-قم فاجعه آفرید

رئیس پلیس راهور فرودگاه امام خمینی(ره) با اشاره به تصادف دو دستگاه اتوبوس با یکدیگر در آزادراه تهران-قم گفت: این حادثه بیش از ۳۰ مصدوم داشت، ۱۱ نفر بدحال هستند و یک نفر جان باخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ طوسی امروز _شنبه دهم دی‌ماه_ در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر، درباره برخورد دو اتوبوس در محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد: ساعت ۰۶:۳۰ امروز دو دستگاه اتوبوس که یکی از آن‌ها سرویس شهرک صنعتی حسن‌آباد و دیگری مربوط به کارکنان فضای سبز شهر فرودگاهی بوده است، با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان جلوی اتوبوس سرویس حسن‌آباد جان باخته است، ادامه داد: این حادثه بیش از ۳۰ مصدوم داشته که وضعیت حدود ۱۱ مصدوم بدحال است.

رئیس پلیس راهور فرودگاه امام خمینی (ره) تصریح کرد: تصادف از جلو به عقب رخ داده است، راننده‌ای که مربوط به سرویس شهرک صنعتی حسن‌آباد بوده دچار خستگی و خواب‌آلودگی شده و این حادثه رخ داده است.

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از حادثه گشت جاده‌ای بر سر صحنه حاضر شد و با اورژانس و کلانتری هماهنگی‌های لازم به عمل آمد و صحنه حادثه ایمن‌سازی شد.

سرهنگ طوسی با بیان اینکه اولویت ما خروج سرنشینان از اتوبوس‌ها بود، گفت: از این رو با دو دستگاه ون که از سمت شهرک فرودگاهی هماهنگ شده بود، افراد سالم را خارج کردیم و سایر افراد حادثه‌دیده تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های حادثه‌دیده مدل بنز ۳۰۲ قدیمی بودند و راننده این اتوبوس‌ها حدود ۵۰ سال سن دارند و دارای گواهی‌نامه هستند، اما به دلیل اینکه حادثه سنگین بود هنوز نتوانستیم معاینه فنی اتوبوس‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

رئیس پلیس راهور فرودگاه امام خمینی (ره) اضافه کرد: در پی این حادثه در آزادراه تهران-قم ترافیک سنگینی ایجاد شده بود که اکنون این ترافیک روان شده است.

کد خبر 630278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد خدایاری IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    بدبخت کارگر که هرماشینی میزارن بایدسواربشی اکثررانندگان شهرک صنعتی ماشین 30الی 40ساله که توجاده کارکردن دارن هنوز سوارمیشن معاینه فنی هم بارشوه میگیرن بعد دولت ما مدارس به خاطر آلودگی تعطیل میکنن