احداث خط ۱۰ متروی تهران در منطقه ۲۲ ضروری است

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: احداث خط ۱۰ مترو در منطقه ۲۲ از نیازهای زیربنایی و اساسی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی امروز _شنبه دهم دی_ در بازدید از منطقه ۲۲ تهران اظهار کرد: افتتاح و اجرای خط ۱۰ مترو پروژه‌ای پرهزینه و زمان‌بر است که به ۸۰ هزار میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی و زیربنایی این منطقه احداث خط ۱۰ به طول ۴۰ کیلومتر است که می‌تواند جذابیت‌های زیادی برای این منطقه ایجاد کند، گفت: توسعه حمل‌ونقل عمومی منطقه ۲۲ به توجه ویژه‌ای نیاز دارد، بنابراین اجرای طرح دسترسی شهروندان به یک ایستگاه اتوبوس یا مترو با ۳۵۰ متر پیمایش، در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: این منطقه از ظرفیت‌های بی‌شماری در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، درمانی و فرهنگی برخوردار است.

وی افزود: ایجاد دسترسی‌های بزرگراه شهید همدانی در برنامه کاری منطقه قرار گیرد، زیرا برای تمام شدن پروژه‌های عمرانی باید مسئله معارضان رفع شود، بنابراین احداث پل روگذر ایران‌خودرو منوط به ارائه طرح جامع است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید از پایانه اتوبوسرانی وردآورد گفت: هر پایانه مسافربری باید از سرویس بهداشتی، سایه‌بان، روشنایی، نمازخانه و آبخوری در کنار اتوبوس‌ها برخوردار باشد.

کد خبر 630272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.