هزینه در ورزش نوعی سرمایه‌گذاری است

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس هزینه در ورزش را نوعی سرمایه‌گذاری دانست و گفت: حدود ۷۰۰ هزار نفر در شهر بندرعباس ساکن هستند که باید مکان‌های مناسبی برای ورزش آنها در نظر گرفته شود.

فاطمه جراره در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حضور شهروندان بندرعباس در همایش پیاده‌روی «راگه» به مناسبت روز بصیرت و مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: از مدیران شهرداری بندرعباس به‌ویژه سازمان فرهنگی ورزشی جهت برگزاری برنامه‌های ورزشی در محلات با هدف شادابی و نشاط اجتماعی در میان شهروندان قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به حضور پررنگ بانوان در همایش‌ها و فعالیت‌های ورزشی، تصریح کرد: با نگاه ویژه شورای ششم و شهرداری به ورزش در محلات، برنامه‌ریزی شورا بر این مبنا است که احداث سالن‌های ورزشی بانوان را در مناطق چهارگانه شهر بندرعباس داشته باشیم تا بانوان با آسودگی و در امنیت فعالیت ورزشی را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه نگاه به ورزش نگاه به سلامت است، ادامه داد: حدود ۷۰۰ هزار نفر در شهر بندرعباس ساکن هستند که باید مکان‌های مناسبی برای ورزش آنها در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: اگر در این زمینه هزینه نکنیم، مجبور می‌شویم برای مشکلات فرهنگی و ناهنجاری‌هایی که اتفاق می‌افتد، هزینه کنیم، بنابراین هزینه در ورزش را نوعی سرمایه‌گذاری می‌دانیم.

کد خبر 630247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.