واژگونی پراید در خیابان کاوه یک مصدوم داشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از واژگونی خودروی پراید و مصدوم شدن یک نفر در خیابان کاوه خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره واژگونی خودروی پراید، اظهار کرد: ساعت ۰۵:۳۵ امروز _شنبه دهم دی‌ماه_ حادثه برخورد با جدول و واژگونی یک دستگاه خودروی پراید با یک سرنشین واقع در خیابان کاوه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام اکیپ‌های امدادی به محل وقوع حادثه، ادامه داد: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۶ در محل حادثه حاضر شدند، همچنین مصدوم این حادثه که مرد حدود ۷۰ ساله بود را تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تشخیص علت تصادف به عهده عوامل راهور است، تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی و پرهیز از رفتارهای پرخطر مورد تاکید آتش‌نشانان است.

واژگونی کامیونت یک مصدوم برجای گذاشت

وی از واژگونی یک دستگاه کامیونت در محدوده میدان صنعتگران خبر داد و خاطرنشان کرد: ساعت ۰۹:۳ روز گذشته _جمعه نهم دی‌ماه_ حادثه واژگون شدن یک دستگاه کامیونت با کاربری خدمات شهری به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

کاوه‌آهنگران افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۲۲ به محل حادثه اعزام شدند، مصدوم این حادثه که مرد ۴۸ ساله بود قبل از رسیدن آتش‌نشانان و با کمک رانندگان عبوری از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی ادامه داد: براثر این واژگونی باک خودرو دچار آسیب و باعث نشت گازوئیل شده بود که با همکاری عوامل شهرداری منطقه و جهت جلوگیری از حوادث دیگر، محل مورد نظر ایمن‌سازی و مسیر جهت عبور و مرور باز شد.

کد خبر 630227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.