تغییرات اساسی برنامه شورای شهر نیوپورت

شورای شهر نیوپورت، سومین شهر بزرگ ولز انگلستان، پس از سال‌ها برنامه‌ریزی اشتباه برای سال جدید، امسال دست‌خوش تغییرات اساسی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، افتتاح مرکز خرید صد میلیون پوندی نیوپورت در نوامبر ۲۰۱۵ توسط شورای شهر، از نظر بسیاری از افراد آغازی برای بازسازی چشمگیر سومین شهر بزرگ ولز بود که می‌توانست به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و ایجاد یک مرکز شهر پررونق منجر شود. با این حال پروژه توسعه این مرکز به‌جای آغاز یک نوسازی سریع و مؤثر برای شهر، پس از سال‌ها امید کاذب متوقف شد و حتی مرکز خرید اصلی شهر را با مشکلاتی اساسی مواجه کرد. به‌دنبال این شکست پروژه‌های دیگر شورای شهر از جمله بازسازی بازار نیوپورت و تعمیر پل تاریخی شهر به کلی متوقف شد.

شورای شهر نیوپورت با این حال ناامید نشد و پس از سال‌ها برنامه‌ریزی اشتباه برای داشتن ورودی پرانرژی و قوی به سالی جدید، به بازگشایی بازار شهر پس از مدت‌ها انتظار اقدام کرد که با توسعه‌های عظیم در بخش مسکن و پیاده‌سازی طرح‌هایی برای ایجاد یک پردیس دانشگاهی و یک مرکز تفریحی جدید همراه است و می‌تواند در کنار ایجاد اشتغال برای صدها نفر از ساکنان شهر، پسرفت‌های ناشی از همه‌گیری کووید -۱۹ را جبران کند و به مردم احساس خوش‌بینی و روحیه تازه‌ای ببخشد.

 تغییرات اساسی برنامه شورای شهر نیوپورت

نیوپورت طی سال ۲۰۲۲ دستخوش تغییرات چشمگیری شده که هیجان بالایی برای ورود به سال جدید به ارمغان آورده است. شورای این شهر در نظر دارد با بهبود خرده‌فروشی‌ها، ارتقای گردشگری، تمرکز بر بخش‌های مرتبط با اوقات فراغت ساکنان و بهسازی ادارات نیوپورت، همچنین تمرکز بر مراکز فرهنگی و تفریحی شهر، آن را در سال ۲۰۲۳ به جای بهتری برای زندگی تبدیل کند. طرح‌های شورای شهر شامل تعمیرات اساسی و ساخت‌وسازهای مورد نیاز در بخش‌های مذکور است. شورا اجرای این اقدامات را با برگزاری مناقصه‌های جدید و افزایش بودجه اختصاصی میسر کرده است.

شورای شهر همچنین با تعیین برنامه‌هایی برای بازسازی مناطق مختلف شهر از جمله محروم‌ترین منطقه‌های نیوپورت، در نظر دارد با تخصیص بودجه به تخریب مراکز بلااستفاده و توسعه زیرساخت‌های جدید، به ایجاد مجتمع‌های تجاری جدید، مغازه‌های اختصاصی، خانه‌های مسکونی و مراکز بهداشتی تا سال ۲۰۲۷ اقدام کند.

اقدامات دیگر شورای شهر نیوپورت شامل طرح‌های تخریب، بازسازی، بهسازی و نوسازی تعدادی از مناطق پر استفاده و محبوب شهر، همچنین پیاده‌سازی گسترده پروژه‌های مسکن با ارجاع آن‌ها به توسعه‌دهندگان مختلف و قابل اطمینان، همچنین بهسازی کارخانه فولاد شهر است.

کد خبر 630213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.