گیتی‌پسند ۲ _ کراپ‌الوند یک/ تقابل نفس‌گیر استاد و شاگرد به‌کام گیتیزن‌ها

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر برابر کراپ‌الوند به پیروزی نزدیک دو بر یک رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و کراپ‌الوند ایرانیان قزوین امروز _جمعه نهم دی‌ماه_ در چارچوب روز آخر هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر پیروزی از ساعت ۱۶:۴۵ برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و گیتی‌پسند در ثانیه‌های پایانی بازی توانست به پیروزی ارزشمند و مهم ۲ بر یک مقابل کراپ‌الوند برسد.

سالن: پیروزی اصفهان (بدون تماشاگر)

داوران: اسماعیل کمربسته (داور اول)، حمید سلیمانی (داور دوم)، علیرضا حسن‌زاده (داور سوم) و جواد دهقانی (وقت‌نگهدار)، مهران جعفری (ناظر داوری)

گل‌ها: ابوالقاسم عروجی (گیتی‌پسند) و مهران عالیقدر (کراپ‌الوند)

بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند:

سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، علی مروتی، ابوالقاسم عروجی، علیرضا وفایی، مهدی کریمی، مسعود یوسف، محمدحسین درخشانی، محمد شجری، فرهاد فخیم، بهزاد رسولی و امین جعفری.

سرمربی: محمد کشاورز

بازیکنان تیم فوتسال کراپ‌الوند:

سعید مؤمنی، مهران عالیقدر، سعید افشاری، علی عابدین، محمد نجف‌زنگی، علیرضا رفیعی‌پور، شهاب طالبی، علی جوان، بهزاد عظیمی، میثم خیام، علی اکرمی و امیرحسین الوندی.

سرمربی: رضا لک

شرح بازی و گل‌ها:

در نیمه‌نخست تیم فوتسال گیتی‌پسند بازی را بهتر آغاز کرد و توانست در زمین خودش توسط ابوالقاسم عروجی به گل اول دست پیدا کند؛ اما در ادامه نیمه‌دوم متعادل پیش رفت و فرصت‌های هیچ‌یک از دو تیم به گل تبدیل نشد تا نیمه‌اول با حساب یک بر صفر به‌سود تیم فوتسال گیتی‌پسند در برابر کراپ‌الوند به پایان برسد.

نیمه‌دوم شرایط به گونه‌ای که گیتی‌پسند می‌خواست پیش رفت و دو تیم فرصت آنچنان مهم و خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند؛ اما هرچه بازی جلوتر می‌رفت جو بازی کار را برای داور سخت می‌کرد و همین باعث شد در بسیاری از دقایق سوت‌های کوبل‌داوری به مذاق دو تیم خوش نیاید و اعتراضاتی نسبت به تصمیمات داشتند.

همین ماجرا ادامه پیدا کرد تا اینکه رضا لک روی به بازی پاورپلی آورد تا بازی را برگرداند؛ در این لحظات بازیکنان میزبان می‌توانستند دروازه خالی از دروازه‌بان کراپ را باز کنند اما بی‌دقت بودند و در دقیقه ۳۸ مهران عالیقدر با استفاده از تجربه خود گل تساوی‌بخش را به‌ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و گل کراپی‌ها منجر به بیدار شدن گیتی‌پسندی‌ها از خواب غفلت شد و محمد کشاورز با پذیرش ریسک بالا، پاورپلی کرد و در فاصله ۵۷ ثانیه مانده به اتمام بازی، باز هم ابوالقاسم عروجی با شوت دیدنی توپ را از بین پاهای سعید مؤمنی به تور دروازه چسباند و سه امتیاز شیرین در اصفهان ماندگار شد.

شرایط جدول پس از پایان هفته نوزدهم:

شاگردان محمد کشاورز با کسب پیروزی سیزدهم، ۴۲ امتیازی شدند و فاصله ۹ امتیازی خود با مس سونگون در صدر جدول را حفظ کردند؛ ضمن اینکه گیتی‌پسند توانست جای کراپ را با شکست‌دادن این تیم در رده دوم جدول بگیرد و کراپ نیز پس از تحمل پنجمین باخت فصل با ۴۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

پنج‌شنبه هفته آینده کراپ‌الوند در خانه باید برابر تیم سرسخت سن‌ایچ ساوه بایستد؛ هر دو تیم ۴۰ امتیازی هستند و برنده بازی می‌تواند جایگاه خود را دست‌کم در رده سوم جدول تثبیت کند؛ گیتی‌پسند هم باید در قم مقابل فردوس قرار بگیرد تا با کسب سه‌امتیاز کماکان به تعقیب مس سونگون ورزقان ادامه دهد.

کد خبر 630155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.